  • 1. Data: 2009-06-04 12:25:41
    Temat: Jaka DRUKARKA do LINUKSA? (ekonomiczna)
    Od: a...@g...com

    Jaki model/firma drukarki wybrać aby spełnić 2 warunki:
    1.) ZERO kłopotów ze sterownikami do Linuksa (a najlepiej żeby były
    dostępne w wersji Open Source)
    2.) wymienne tylko pojemniki z tuszem, OSOBNO CZARNYM, nie cały
    cartridge - dla ekonomiki częstego drukowania

    Nie musi być NAJ NAJ-tańsza ale żeby też nie przepłacać, nie załeży mi
    na super jakości wydruków itp.
    Może coś rzucają w wielkopowierzchowych (Saturn, Jowisz, Tesco/Real)
    godnego uwagi w promocji?

  • 2. Data: 2009-06-04 12:57:24
    Temat: Re: Jaka DRUKARKA do LINUKSA? (ekonomiczna)
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Jaki model/firma drukarki wybrać aby spełnić 2 warunki:
    > 1.) ZERO kłopotów ze sterownikami do Linuksa (a najlepiej żeby były
    > dtępne w wersji Open Source)

    warto zerknac na:
    http://openprinting.org/printer_list.cgi

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-06-04 13:22:42
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 4 Jun 2009 05:25:41 -0700 (PDT), a...@g...com napisał(a):

    > Jaki model/firma drukarki wybrać aby spełnić 2 warunki:
    > 1.) ZERO kłopotów ze sterownikami do Linuksa (a najlepiej żeby były
    > dostępne w wersji Open Source)

    Średnio się dogaduję z Ubuntu, ale przyznam że się zdziwiłem jak po
    podłączeniu HP3450 się uruchomił zgrabny program z automatu i bez niczego
    mogłem drukować :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-06-04 13:35:39
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    <a...@g...com> wrote in message
> [...]
    >na super jakości wydruków itp.
    >Może coś rzucają w wielkopowierzchowych (Saturn, Jowisz, Tesco/Real)

    Brother DCP-145C lub 165C
    zamienniki od kilku zlotych, komplet zamiennikow o na oko 6-7 razy wiekszej
    pojemnosci (wystaja z drukarki) ~100 pln z tuszem, ale mozna wlozyc i
    zapomniec
    http://photos02.allegroimg.pl/photos/oryginal/652/38
    /62/652386290

    jakosc wydruku w trybie szybkim pozostawia troszke do zyczenia (dosyc
    jasny wydruk), w trybie normalnym normalna

    ogolnie imho dobra i tania drukarka, zero kombinowania przy zamiennikach i
    napelnianiu

  • 5. Data: 2009-06-04 13:49:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    a...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    Mnie się podoba ta drukareczka:
    http://www.agito.pl/atramentowe/canon-pixma-mp-140.2
    41.327449.html?bid=Mailing_Agito_21.05.09&adver=agit
    o.pl&type=email

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-06-04 14:05:13
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    >Mnie się podoba ta drukareczka:
    >http://www.agito.pl/atramentowe/canon-pixma-mp-140.
    241.327449.html?bid=Mailing_Agito_21.05.09&adver=agi
    to.pl&type=email

    a mi sie podobaja cycate, krotko obciete brunetki i tak jak ten canon
    tez nijak sie maja do tego watku... ;)

  • 7. Data: 2009-06-04 16:30:03
    Od: a...@g...com

    On Jun 4, 4:05 pm, "tg" <a...@b...cpl> wrote:
    > "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    241.327449.html?bi...

    > a mi sie podobaja cycate, krotko obciete brunetki i tak jak ten canon
    > tez nijak sie maja do tego watku... ;)

    No niestety, jak tu można przeczytać:
    http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Cano
    n-MP140
    "Color inkjet printer, max. 4800x1200 dpi, works Partially"

    Czyli słodkie kolorowe ale *tandeciarskie* jak japońskie kreskówki...

  • 8. Data: 2009-06-04 16:44:50
    Od: a...@g...com

    On Jun 4, 3:35 pm, "tg" <a...@b...cpl> wrote:

> [...]
    > jasny wydruk), w trybie normalnym normalna
    >
    > ogolnie imho dobra i tania drukarka, zero kombinowania przy zamiennikach i

    Jak tu porównuję http://www.agito.pl/atramentowe/brother-dcp-145c.241
    .338960.html
    to trochę wolniejszy od tego Canona Animki ale może dlatego, że ma
    większą rozdzielczość...
    A jak jest z głośnością drukowania?

    Natomiast co do sterowników to jak tu przeglądam:
    http://solutions.brother.com/linux/en_us/download_pr
    n.html#DCP-145C
    to widzę, że są w formacie deb lub rpm tylko, nie będę miał kłopotów
    żeby to zainstalować na Gentoo?

  • 9. Data: 2009-06-04 17:18:24
    Od: a...@g...com

    On Jun 4, 2:57 pm, "Washi" <s...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:c243ba54-d85a-4701-b6d8-6bd7f68f7cba@
    e21g2000yqb.googlegroups.com...

    > warto zerknac na:http://openprinting.org/printer_list.cgi

    a mógłbyś mi powiedzieć co oznacza tam coś takiego:
    http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Epso
    n-Stylus_SX405
    gutenprint - i co te zielone paski tam na dole oznaczają w kwestii
    jakości wydruku za pomocą tego sterownika?