  • 1. Data: 2009-06-04 07:12:33
    Temat: CREATIVE X-Fi mX Xtreme Audio PCI-E
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy warto "zamienić" zintegrowaną kartę dźwiękową (ADI AD1986A HD) na CREATIVE
    X-Fi mX Xtreme Audio PCI-E ?
    Od razu zaznaczę, że karty na drogie lub na zwykłe PCI odpadają.

    Czy usłyszę jakąś różnicę na głośnikach Genius SW-HF 5.1 5005 ?

    Komputer używany jest głównie do oglądania TV Sat i DVD.

    --
    Pozdrawiam, Arek

    http://www.margo.net.pl

  • 2. Data: 2009-06-04 07:20:09
    Temat: Re: CREATIVE X-Fi mX Xtreme Audio PCI-E
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 09:12:33 +0200, Arek napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Czy warto "zamienić" zintegrowaną kartę dźwiękową (ADI AD1986A HD) na CREATIVE
    > X-Fi mX Xtreme Audio PCI-E ?
    > Od razu zaznaczę, że karty na drogie lub na zwykłe PCI odpadają.

    Asus Xonar DX - jeśli dysponujesz takimi funduszami.
    http://www.swiatkomputerow.pl/item.php?nr=31565&id=s
    zukaj -

    > Czy usłyszę jakąś różnicę na głośnikach Genius SW-HF 5.1 5005 ?

    Nie wiem, nie wiem jak te głośniki grają. Na pewno usłyszałbyś ją na
    słuchawkach :)

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 3. Data: 2009-06-04 09:26:02
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 4 Cze, 09:12, "Arek" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy usłyszę jakąś różnicę na głośnikach Genius SW-HF 5.1 5005 ?
    >
    > Komputer używany jest głównie do oglądania TV Sat i DVD.

    Różnicę zapewne usłyszysz, choćby ze względu na lepsze odizolowanie od
    zakłóceń na płycie, ale Extreme Audio się nie opłaca - ta karta nie ma
    chipsetu X-Fi, tak naprawdę to tylko Audigy SE pod nową nazwą - więc
    nawet nie "prawdziwe" Audigy.

    Jeżeli rzeczywiście zwykłe PCI odpada, to lepiej dołożyć do wersji
    Gamer/Music albo Xonara.
    --
    Regards
    Matt

  • 4. Data: 2009-06-04 14:21:57
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    > Asus Xonar DX - jeśli dysponujesz takimi funduszami.
    > http://www.swiatkomputerow.pl/item.php?nr=31565&id=s
    zukaj -

    To o 100 PLN więcej :(

    > Nie wiem, nie wiem jak te głośniki grają. Na pewno usłyszałbyś ją na
    > słuchawkach :)

    Głównie zależy mi, by karta automatycznie zmieniała dźwięk stereo na Dolby
    Pro-Logic II, a dźwięk DD 5.1 puszczała bez modyfikacji. Niestety, "integra" nie
    ma takich opcji.

    --
    Pozdrawiam, Arek

    http://www.margo.net.pl