  • Data: 2009-09-14 21:26:30
    Temat: Re: Jak zwiększyć pamięć do 4GB i jaką kupić (800,1066) ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Sep 2009, Radosław Sokół wrote:

    > A czy nie lepiej zrobić to normalnie, niż kopiować z RAMu
    > do RAMu? Czyli "przejść" na system operacyjny, który mniej
    > wykorzystuje swapa niż Windows XP (czyli choćby Vista)

    Kupienie w tej chwili 64-bit systemu innego niż Windows 7
    można uznać jedynie za nieporozumienie.
    A na Windows 7 na razie nieco aplikacji nie działa.
    Na początek: ograniczony jest True Crypt :P (acz poza
    dyskiem systemowym działa zarówno TC jak i FreeOTFE).

    Do tego ciekaw jestem co dalej będzie z DRM - czy aby nie
    dojdzie do etapu, że zrobienie sobie "własnego" filmu
    o rozdzielczości HD będzie niemożliwe (bez zapłacenia
    haraczu za klucz). Na razie ten problem ujawnił się
    przy freewareowych driverach.

    > do tego na 64-bitowy, żeby cały RAM był obsługiwany bez
    > kombinowania?
    >
    > Według mnie *lepiej*.

    Ale nie ma ekonomicznego sensu.

    pzdr, Gotfryd