  • Data: 2018-08-27 17:36:07
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Faza tam byla i nikomu nie przeszkadzala :-)

    Do czasu :)

    Uwaga, ciąg dalszy telenoweli. Był facet z administracji, dużo bardziej
    inteligentny niż ten z Innogy i przede wszystkim rozumiał, co do niego
    mówię. Stwierdził że ten przewód to jest telefon, tak na tej klatce są
    podłączone telefony. Przewód idzie do mieszkania nad drzwiami, skąd jakiś
    magik musiał go z jakiegoś powodu podłączyć do gniazdka.

    Stwierdził też, że tu mieszkał kiedyś taki menelik, sprowadzał tu różnych
    innych meneli... więc pewnie remont był wykonany w podobny sposób, co
    jakość życia p. menelika.

    Pytanie czy w takim układzie jest sens dzwonić do Orange... choć może oni
    będą mogli ustalić, kiedy doszło do doziemienia?

    > no coz - masz jeszcze jedno wyjscie - opisac ladnie cala sprawe
    > Orangowi. I ciekaw jestem co bedzie potem:
    > -oleja, bo "u nas wszystko dziala",
    > -przysla fachowca, ktory sprawdzi i nie zauwazy,
    > -przysla fachowca, ktory usunie ?

    > Bo na to, zeby zwrocili pieniadze to nawet nie licze :-)

    Oni na pewno nie, ja chcę mieć podkładkę do zwrócenia pieniędzy przez
    właścicielkę.

    Elektryk z administracji powiedział, że napisze mi takie oświadczenie, że
    był i stwierdził, że faza jest podłączona do przewodu telefonicznego. To
    już wiele. W środę mam je dostać.

    > No chyba, zeby tak podlaczyc z powrotem, opisac sytuacje,
    > pojsc do jakiegos adwokata/rzecznika, i wyslac do dzialu prawnego
    > Orange z odpowiednia pieczatka :-)

    Tylko czy w świetle tego, że był to kabel telefoniczny, Orange odpowiada
    za to, że jakiś tytan intelektu podłączył fazę pod telefon? :) Moim
    zdaniem to odpowiedzialność właścicielki...