  • Data: 2018-08-16 11:28:32
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bardziej mnie zastanawia, że skrętką :)

    Skretka moze jeszcze nie taka dziwna - np skretki mieli duzo pod reka,
    a innego kabla nie.
    Zastanawia mnie tylko, ze cęgi pokazały prad - fachowiec tam jakis i
    wie ze skretka na 230V sie nie nadaje,
    wiec faza idzie 8 zylami w jednym kablu, a drugim kablem zero ?
    Ale to tez powinienes wykryc prad w drugim kablu.

    Wiec bardziej mi pasuje do jakiegos przypadkowego zwarcia kabli.

    >Myślę że wysyła. Tak czy inaczej... nie rozbiorę jej przecież (jest
    >na
    >kluczyk) i w sumie nawet nie wiem, kto miałby to zrobić...

    Pomacac mozna.

    Wysyła ... celowo to chyba nie bardzo ma gdzie, bo urzadzenia koncowe
    to raczej z wlasnym zasilaniem.

    Uzbrojony w protokol z Innogy mozesz sie domagac naprawienia.

    Tylko tak sie zastanawiam ... czy to juz pora uderzyc do adwokata,
    niech doradzi czy nie brac szybko rzeczoznawcy, poki jest usterka.
    Bo potem bedzie "mysmy nigdy nie brali"
    Policje zaangazowac ? Kwota znaczna, w rok to juz idzie w tysiace.

    Ewentualnie odlacz, zakladam ze TP sprawe oleje, tzn przyjdzie ktos,
    stwierdzi ze nic nie ma, i wtedy bedzie mozna wzywac ponownie to moze
    uzgodnia termin.

    Swoja droga - 360W ? Toz to jest ~150 zl miesiecznie, plus wlasne
    zuzycie.

    J.