  • Data: 2018-08-16 14:09:23
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Tylko dlatego, że odniosłem na początku wrażenie, że nie chciałeś
    > ujawniać, że grzebałeś w instalacji.

    Hmm, nie grzebałem inwazyjnie i tego się trzymam. Wszystko, co do tej pory
    "wygrzebałem" (czyli odłączenie jednego przewodu z gniazdka) da się
    nieinwazyjnie odwrócić.

    > Dotychczas skutkowało by to hasłem "gdzieś upływa, nie mam pojęcia gdzie
    > - szukaj pan". A teraz może być zastąpione przez "znalazłem cęgami ten
    > prąd na korytarzu, i na pewno ode mnie, bo bezpiecznik wyłącza".

    Nawet nie bezpiecznik, co po prostu podpięcie / odpięcie tego przewodu :)

    > Jak odkryłeś gdzie się pojawia to wyłączyłeś na wszelki wypadek
    > bezpiecznik i czekasz na fachowca aby to sprawdził.
    > Widzisz w takim działaniu coś kwalifikującego się do zarzutu?

    Hm, w tym nie. Masz rację, nie muszę się znać na izolacji kabli i
    wiedzieć, że skrętka to nienajlepsze zabezpieczenie.

    Masz rację, podłączę ten przewód, a wyłączę bezpiecznik. Chodzi po prostu
    o to żeby elektryk nie stwierdził, że "przecież to jest odłączone, więc
    prąd nie ucieka, więc czego pan chcesz?".