  • Data: 2009-08-13 22:18:27
    Temat: Re: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "lamer" <l...@p...pl> wrote in message
    news:h61nhe$jm4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Chcę znaleźć najtańszego laptopa:
    > - cena do 2000 zł, im bliżej 1500 tym lepiej

    nie poszalejesz

    > - nowego, z gwarancją
    > - normalnej firmy- czyli Hp/Lenovo/Dell/Acer/Asus/Benq a nie jakieś MSI
    > czy Medion

    dorzuc z 500

    twoim zdaniem niszowy w polsce benq (z calym jednym modelem a53 za 2500)
    jest lepszy od msi?

    > - z matrycą matową 15-16", nie mniejszą, nie większą

    dorzuc z 200

    > - obojętnie jakim dyskiem, byle sensownie szybkim, lepiej nie SDD

    sdd w *laptopie* za 2000?

    > - 2 GB RAM+

    kazdy

    > - procesorem 2*1,6 GHz lub jednordzeniowym ekwiwalentem (lub szybszym)

    kazdy

    > - dobrze, żeby miał kartę dzwiękową 4.1+ (czyli nie żadne stereo)

    dorzuc kolejne 100

    > - dobrze, żeby miał DVI lub HDMI

    i jeszcze z 200

    > - dobrze, żeby miał ethernet 1gbit

    praktycznie kazdy

    > - dobrze, żeby miał wifi 802.11n

    jw.

    > Najlepiej, żeby nie miał (bo po co mam płacić za coś, czego nie
    > potrzebuję):
    > - napędu/nagrywarki CD/DVD/Blu/HD...

    praktycznie kazdy ma

    > - kamerki internetowej
    > - czytnika kart i linii papilarnych
    > - dysku kilkaset GB
    > - torby, myszki, słuchawek, mikrofonów, fontanny, alufelg, poduszek
    > powietrznych...
    > - systemu operacyjnego Windows
    > - stu tysięcy portów USB, trzy stykną
    > Da radę gdzieś znaleźć taki sprzęt bez spędzania kilku dni na czytaniu
    > wszelkich ofert na allegro?

    za 3000? moze da rade
    za 2000? zapomnij bez zmiany polowy wymagan