-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak zmienić koło na zapasowe w trasie?
Date: Wed, 24 Nov 2010 07:18:31 -0600
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <icb5it$a63$1@inews.gazeta.pl>
<r...@4...com>
<i...@p...onet.pl> <icbs93$nbf$1@news.dialog.net.pl>
<i...@p...onet.pl>
<4ceaea9d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-242-245.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1290692929 7312 76.223.242.245 (25 Nov 2010 13:48:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Nov 2010 13:48:49 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <4ceaea9d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328397
[ ukryj nagłówki ]"Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
news:4ceaea9d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...
>> Efekt smarowania jest jednak taki sam: zbierasz koła z szosy...
>
> Etam.
>
> Warto lekko posmarować czubek gwintu szpilki albo śruby smarem miedziowym
> albo grafitowym.
> Dzięki temu gwint dużo dłużej wytrzyma, a nie słyszałem jeszcze o
> przypadku żeby komuś się odkręciły śruby z tego powodu że były
> posmarowane.
> Nie wiem co prawda co by było, gdyby wszystko zapaprać towotem łącznie z
> powierzchniami styku nakrętki z felgą, ale mówię o niewielkiej ilości
> smaru na koniec gwintu.
>
> Tak z własnego doświadczenia to widzę że najbardziej niszczy gwint jak
> odkręca się na sucho nakrętkę z zakurzonej szpilki (mam długie szpilki i
> przelotowe nakrętki) kluczem elektrycznym.
> Nakrętka stawia tępy opór i przy takim odkręcaniu rozgrzewa się tak że
> można się poparzyć. Kilka razy w jedną i w drugą tak i po gwincie.
>
> Natomiast psiknięcie WD-40 przy odkręcaniu, zawsze wyczyszczenie gwintu i
> nakrętki, a potem psiknięcie smarem grafitowym albo miedziowym i wszystko
> chodzi gładko dziesiątki razy bez problemu.
Zawsze miałem nakrętki zamknięte, bez przelotu.
Nigdy nie miałem problemów a zakręcam zawsze na sucho.
Jedyne problemy są po warsztacie, jak sam zakręcam to zero problemów.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=