eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak zmienić koło na zapasowe w trasie?Re: Jak zmienić koło na zapasowe w trasie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak zmienić koło na zapasowe w trasie?
    Date: Wed, 24 Nov 2010 07:18:31 -0600
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <icb5it$a63$1@inews.gazeta.pl>
    <r...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <icbs93$nbf$1@news.dialog.net.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <4ceaea9d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-242-245.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290692929 7312 76.223.242.245 (25 Nov 2010 13:48:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Nov 2010 13:48:49 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <4ceaea9d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328397
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:4ceaea9d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Efekt smarowania jest jednak taki sam: zbierasz koła z szosy...
    >
    > Etam.
    >
    > Warto lekko posmarować czubek gwintu szpilki albo śruby smarem miedziowym
    > albo grafitowym.
    > Dzięki temu gwint dużo dłużej wytrzyma, a nie słyszałem jeszcze o
    > przypadku żeby komuś się odkręciły śruby z tego powodu że były
    > posmarowane.
    > Nie wiem co prawda co by było, gdyby wszystko zapaprać towotem łącznie z
    > powierzchniami styku nakrętki z felgą, ale mówię o niewielkiej ilości
    > smaru na koniec gwintu.
    >
    > Tak z własnego doświadczenia to widzę że najbardziej niszczy gwint jak
    > odkręca się na sucho nakrętkę z zakurzonej szpilki (mam długie szpilki i
    > przelotowe nakrętki) kluczem elektrycznym.
    > Nakrętka stawia tępy opór i przy takim odkręcaniu rozgrzewa się tak że
    > można się poparzyć. Kilka razy w jedną i w drugą tak i po gwincie.
    >
    > Natomiast psiknięcie WD-40 przy odkręcaniu, zawsze wyczyszczenie gwintu i
    > nakrętki, a potem psiknięcie smarem grafitowym albo miedziowym i wszystko
    > chodzi gładko dziesiątki razy bez problemu.

    Zawsze miałem nakrętki zamknięte, bez przelotu.
    Nigdy nie miałem problemów a zakręcam zawsze na sucho.
    Jedyne problemy są po warsztacie, jak sam zakręcam to zero problemów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: