    Date: Sun, 16 Jun 2013 22:20:30 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak zidentyfikować szybką ładowarkę USB?

    W dniu 14.06.2013 23:35, Marek pisze:

    > No więc to niedobrym jest objawem jak sobie odpowiedziałeś :-)

    > Ale to innego typu ogniwa więc i inne reguły tam obowiązują.

    > No dobrze, ale ja prawie zawsze ładowałem szybko. Telefon mam 2 lata a
    > bateria działa tak jak byłaby nowa. Nie zauważyłem drastycznego
    > uszczerbku na kondycji baterii.

    > W HTC bateria jest zakamuflowana. Musiałbym rozebrać telefon a to
    > wyczyn. Pewnie jakieś ukryte śruby i zaczepy.

    > No to mam pierwszy test na wolnej ładowarce 1A. Rozładowałem telefon do
    > zera a pomiar robiłem widgetem. No i wygląda to tak, że zaraz po
> [...]
    biały piorun - rozładowanie, zielony - ładowanie. z tego co napisałeś,
    wynika ze ładowarka potrafi 400 telefon nie chce. zrób ładowanie szybką
    ładowarką
    ToMasz

    kiedyś w zamierzchłych czasach, asus ( i moze inne firmy) informowały
    telefon ze jest podłączony do ładowarki usb, zwierając piny data+ i
    data-. Moze teraz htc też ma jakiś zwarty pin?