-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!news.dns-netz
.com!news.freedyn.net!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.hi
ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 28 Sep 2020 18:35:10 +0200
From: Krystek <s...@k...art.pl>
Reply-To: u...@k...art.pl
Organization: krystek.art.pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
References: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 64
Message-ID: <5f7210be$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.231.26.245
X-Trace: 1601310910 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 554 109.231.26.245:18977
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4364
X-Received-Body-CRC: 2981997079
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242524
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-09-28 17:45, Jarosław Sokołowski pisze:
> Pan Krystek napisał:
>
>> Pytanie do speców: jak zgłosić w Orange awarię, ale nie przez ten AI
>> automat, ani nie przez 19393, gdy się nie zna numeru / kodu klienta?
>>
>> Taka sytuacja: byłem u rodziców znajomej na wiosce, obok ich domu leci
>> linia miedziana Orange, która obsługuje domy przy tej ulicy a do ich
>> domu doprowadza usługi przez LiveBox (numer VoIP + Internet po ADSL).
>>
>> W nocy była mocna wichura i konar drzewa spadł na linię telefoniczną i
>> przygniótł ją prawie do ziemi. Łączności brak. Starsi ludzie nie mają
>> pochowanych umów i zapisanych numerów klienta itp. i nie mogli zgłosić
>> awarii. Tzn. udało im się jedynie na 510 100 100 przez robota zgłosić
>> awarię numeru, ale połączyć się z operatorem i powiedzieć, że drzewo w
>> miejscowości zmasakrowało linię już się nie dało.
>>
>> Jest jakiś magiczny numer w Orange, gdzie zamiast automatu sztucznej
>> inteligencji siedzi automat białkowy, któremu da się zgłosić tego typu
>> awarie i uszkodzenia?
>
> Ha! To mi przypomniało o fakcie, że też mam problem z urwanym kablem.
> Dla mnie to nie jest "awaria" w ścisłym sensie, tylko "zawalidroga"
> w sensie dosłownym -- kabel zwisa dwa metry nad moją bramą, a dalej
> to wręcz leży na ziemi, by znów się wznieść na wysokoć słupa, który
> samotnie stoi w lesie i nikt już nie jest tam podłączony. Kiedyś był
> z kablami miedzianymi taki problem, że szybko się biodegradowały.
> Teraz odwrotnie -- ten leży tak już ponad rok, nikt go ukraść nie
> chce. Kraj widać rośnie w siłę, a ludzie żyją dostatniej.
>
> Wyciągnąłem telefon z kieszeni i odszukałem numer do biura zarządu
> TPSA. Tak stoi u mnie w książce, ale to już nie jest nieboszczka
> Tepsa, tylko Orange. Dwa przypisane tam mumery już nie istnieją
> (oszczędności, wszędzie oszczędności), ale trzeci działa. Odebrała
> miła pani, żaden tam "automat białkowy". Opowedziałem co i jak, pani
> zanotowała adres i ma przekazać do realizacji przez TP Teltech.
>
> Ten numer faktycznie jest magiczny, gdy jeszcze byłem abonentem, to
> tylko tam mi się udawało cokolwiek załatwić. Chyba nie powinienem
> go podawać publicznie, bo będzie na mnie, że zarząd musi się sam
> zajmować każdym urwanym drucikiem. Mogę mailem.
TP Teltech powiadasz. Cholera. Nie wiem nawet, czy ta firma operuje w
rejonie Hajnówki / Białowieży, bo o ten obszar się rozchodzi. Jest
jeszcze firma ELMO, która również robi roboty dla (ś.p. TP)/Orange.
Ale jeśli możesz podać numerek (via mail na usenet@ w mojej domenie) to
będę wdzięczny. I najlepiej z opisem do jakiej komórki to jest numer,
żeby nie zaplątać się w rewirach. Z góry dziękuję.
Nie twierdzę, że zadzwonię - ale jeśli będę to najpierw zadzwonię do
rodziców tejże znajomej, by sprawdzili, czy kabel nadal leży i dali
znać, czy ktoś odzywał się w sprawie reklamacji. Bo AI pod infolinią
podawał przewidywany czas naprawy na 29.09. W związku z niemożnością
sensownego kontaktu z Orange mieli też zgłosić powaloną gałąź na kablu
do (wiadomości) gminy.
Mnie akurat już tam nie ma, ale sprawdzę jak się sytuacja rozwija.
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.20 20:31 wowa
- 29.09.20 14:05 Krystek
- 29.09.20 17:04 Jarosław Sokołowski
- 30.09.20 00:45 Krystek
- 30.09.20 02:28 Jarosław Sokołowski
- 30.09.20 10:20 viktorius
- 02.10.20 16:15 Krystek
- 02.10.20 20:16 brum
- 04.10.20 15:00 Krystek
- 04.10.20 15:30 Krystek
- 05.10.20 13:01 viktorius
- 05.10.20 13:45 Michal Jankowski
- 05.10.20 14:11 viktorius
- 05.10.20 23:28 Smok Eustachy
- 06.10.20 00:35 Krystek
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=