eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak zgłosić awarię do OrangeRe: Jak zgłosić awarię do Orange
  • Data: 2020-09-28 18:35:10
    Temat: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-09-28 17:45, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan Krystek napisał:
    >
    >> Pytanie do speców: jak zgłosić w Orange awarię, ale nie przez ten AI
    >> automat, ani nie przez 19393, gdy się nie zna numeru / kodu klienta?
    >>
    >> Taka sytuacja: byłem u rodziców znajomej na wiosce, obok ich domu leci
    >> linia miedziana Orange, która obsługuje domy przy tej ulicy a do ich
    >> domu doprowadza usługi przez LiveBox (numer VoIP + Internet po ADSL).
    >>
    >> W nocy była mocna wichura i konar drzewa spadł na linię telefoniczną i
    >> przygniótł ją prawie do ziemi. Łączności brak. Starsi ludzie nie mają
    >> pochowanych umów i zapisanych numerów klienta itp. i nie mogli zgłosić
    >> awarii. Tzn. udało im się jedynie na 510 100 100 przez robota zgłosić
    >> awarię numeru, ale połączyć się z operatorem i powiedzieć, że drzewo w
    >> miejscowości zmasakrowało linię już się nie dało.
    >>
    >> Jest jakiś magiczny numer w Orange, gdzie zamiast automatu sztucznej
    >> inteligencji siedzi automat białkowy, któremu da się zgłosić tego typu
    >> awarie i uszkodzenia?
    >
    > Ha! To mi przypomniało o fakcie, że też mam problem z urwanym kablem.
    > Dla mnie to nie jest "awaria" w ścisłym sensie, tylko "zawalidroga"
    > w sensie dosłownym -- kabel zwisa dwa metry nad moją bramą, a dalej
    > to wręcz leży na ziemi, by znów się wznieść na wysokoć słupa, który
    > samotnie stoi w lesie i nikt już nie jest tam podłączony. Kiedyś był
    > z kablami miedzianymi taki problem, że szybko się biodegradowały.
    > Teraz odwrotnie -- ten leży tak już ponad rok, nikt go ukraść nie
    > chce. Kraj widać rośnie w siłę, a ludzie żyją dostatniej.
    >
    > Wyciągnąłem telefon z kieszeni i odszukałem numer do biura zarządu
    > TPSA. Tak stoi u mnie w książce, ale to już nie jest nieboszczka
    > Tepsa, tylko Orange. Dwa przypisane tam mumery już nie istnieją
    > (oszczędności, wszędzie oszczędności), ale trzeci działa. Odebrała
    > miła pani, żaden tam "automat białkowy". Opowedziałem co i jak, pani
    > zanotowała adres i ma przekazać do realizacji przez TP Teltech.
    >
    > Ten numer faktycznie jest magiczny, gdy jeszcze byłem abonentem, to
    > tylko tam mi się udawało cokolwiek załatwić. Chyba nie powinienem
    > go podawać publicznie, bo będzie na mnie, że zarząd musi się sam
    > zajmować każdym urwanym drucikiem. Mogę mailem.

    TP Teltech powiadasz. Cholera. Nie wiem nawet, czy ta firma operuje w
    rejonie Hajnówki / Białowieży, bo o ten obszar się rozchodzi. Jest
    jeszcze firma ELMO, która również robi roboty dla (ś.p. TP)/Orange.

    Ale jeśli możesz podać numerek (via mail na usenet@ w mojej domenie) to
    będę wdzięczny. I najlepiej z opisem do jakiej komórki to jest numer,
    żeby nie zaplątać się w rewirach. Z góry dziękuję.

    Nie twierdzę, że zadzwonię - ale jeśli będę to najpierw zadzwonię do
    rodziców tejże znajomej, by sprawdzili, czy kabel nadal leży i dali
    znać, czy ktoś odzywał się w sprawie reklamacji. Bo AI pod infolinią
    podawał przewidywany czas naprawy na 29.09. W związku z niemożnością
    sensownego kontaktu z Orange mieli też zgłosić powaloną gałąź na kablu
    do (wiadomości) gminy.

    Mnie akurat już tam nie ma, ale sprawdzę jak się sytuacja rozwija.

    K.


    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: