eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak zgłosić awarię do OrangeRe: Jak zgłosić awarię do Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
    feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Mon, 28 Sep 2020 17:26:29 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5f7200a7$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.69.230
    X-Trace: 1601306791 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 89.64.69.230:19852
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1891
    X-Received-Body-CRC: 2865714491
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242522
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.09.2020 o 17:10, Krystek pisze:
    >
    > W nocy była mocna wichura i konar drzewa spadł na linię telefoniczną i
    > przygniótł ją prawie do ziemi. Łączności brak. Starsi ludzie nie mają
    > pochowanych umów i zapisanych numerów klienta itp. i nie mogli zgłosić
    > awarii. Tzn. udało im się jedynie na 510 100 100 przez robota zgłosić
    > awarię numeru, ale połączyć się z operatorem i powiedzieć, że drzewo w
    > miejscowości zmasakrowało linię już się nie dało.

    Z doświadczenia wieloletnich zmagań z operatorami i dostarczycielami
    różnych usług: podawanie jakichkolwiek szczegółów czy opisywanie
    mechanizmu awarii nie ma najmniejszego sensu i jeśli da się dokonać,
    jest tylko stratą czasu.

    Niezależnie od tego, co opowiesz, monter przyjedzie z dokładnie takim
    samym sprzętem i sam sobie musi to drzewo obejrzeć.

    Zgłaszasz "niedziałanie" i idziesz na grzyby. Jak naprawią to naprawią.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: