-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
trada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
Date: Mon, 28 Sep 2020 17:26:29 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5f71fcf5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5f7200a7$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.69.230
X-Trace: 1601306791 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 89.64.69.230:19852
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1891
X-Received-Body-CRC: 2865714491
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242522
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.09.2020 o 17:10, Krystek pisze:
>
> W nocy była mocna wichura i konar drzewa spadł na linię telefoniczną i
> przygniótł ją prawie do ziemi. Łączności brak. Starsi ludzie nie mają
> pochowanych umów i zapisanych numerów klienta itp. i nie mogli zgłosić
> awarii. Tzn. udało im się jedynie na 510 100 100 przez robota zgłosić
> awarię numeru, ale połączyć się z operatorem i powiedzieć, że drzewo w
> miejscowości zmasakrowało linię już się nie dało.
Z doświadczenia wieloletnich zmagań z operatorami i dostarczycielami
różnych usług: podawanie jakichkolwiek szczegółów czy opisywanie
mechanizmu awarii nie ma najmniejszego sensu i jeśli da się dokonać,
jest tylko stratą czasu.
Niezależnie od tego, co opowiesz, monter przyjedzie z dokładnie takim
samym sprzętem i sam sobie musi to drzewo obejrzeć.
Zgłaszasz "niedziałanie" i idziesz na grzyby. Jak naprawią to naprawią.
MJ
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.20 17:45 Jarosław Sokołowski
- 28.09.20 18:35 Krystek
- 28.09.20 20:31 wowa
- 29.09.20 14:05 Krystek
- 29.09.20 17:04 Jarosław Sokołowski
- 30.09.20 00:45 Krystek
- 30.09.20 02:28 Jarosław Sokołowski
- 30.09.20 10:20 viktorius
- 02.10.20 16:15 Krystek
- 02.10.20 20:16 brum
- 04.10.20 15:00 Krystek
- 04.10.20 15:30 Krystek
- 05.10.20 13:01 viktorius
- 05.10.20 13:45 Michal Jankowski
- 05.10.20 14:11 viktorius
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-08 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe