  • Data: 2017-08-06 14:01:00
    Temat: Re: Jak "zdobyć" Władysłowo?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zastanawiam się czy wcześniej nie zjechać z A1 na przykład
    > w okolicach ciechocinka i później już "polnymi" drogami

    masochizm

    za wcześnie - no chyba, że chcesz ominąć płatny odcinek ale 30 dychy to
    jest warty odcinek. Ostatecznie możesz zjechać zjazd przed końcem i tam
    kombinować z zadupiami. U mnie jednak dobrze spisywało się chwaszczyno a
    i widoki są fajne (ale nie pamiętam który odcinek był taki malowniczy -
    pewnie za wejHerowem :)