  • 1. Data: 2010-03-05 19:24:20
    Temat: Jak zdjąć hasło z HDD
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    Wczoraj przyniósł mi klient Acer Extensa 5220. Podobno synuś coś tam usunął
    i przy starcie compa pojawia się monit o hasło do HDD. Próbowałem różnych
    programów i nic. Reset biosa nic też nie dał. Nawet magnes neodymowy nie
    zadziałał. Pomóżcie. Lapek botuje się z CD.

    -----Piotr K.

  • 2. Data: 2010-03-05 19:32:06
    Temat: Re: Jak zdjąć hasło z HDD
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr K. napisał(a):

    > Wczoraj przyniósł mi klient Acer Extensa 5220. Podobno synuś coś tam usunął
    > i przy starcie compa pojawia się monit o hasło do HDD.

    A w BIOS w sekcji "Security" opcja nazywajaca sie jakos tak: "MAS.Disk
    password"?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-03-05 20:38:16
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    > A w BIOS w sekcji "Security" opcja nazywajaca sie jakos tak: "MAS.Disk
    > password"?
    >
    > j.
    W Biosie jest opcja, ale trza podać dotychczasowe, a reset biosa nic nie
    daje

    -----Piotr K.

  • 4. Data: 2010-03-05 20:47:19
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-03-05 20:24, Piotr K. pisze:
> [...]
    > różnych programów i nic. Reset biosa nic też nie dał. Nawet magnes
    > neodymowy nie zadziałał. Pomóżcie. Lapek botuje się z CD.
    Pozostaje ci (klientowi) tylko zakup nowego hdd (oraz spranie synusia),
    oraz przyjęcie do wiadomości że danych już nie odzyska (chyba że miał
    backup).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-03-05 21:13:33
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-03-05 20:24, Piotr K. pisze:

    > Nawet magnes neodymowy nie zadziałał.

    ????? :O
    A co Ty chciales tym magnesem neodymowym zrobic? "Wymazac" haslo z dysku
    bez utraty danych? To ten magnes neodymowy to pewnie jakis artefakt z
    gry Stalker.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2010-03-05 21:20:42
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    > A co Ty chciales tym magnesem neodymowym zrobic? "Wymazac" haslo z dysku
    > bez utraty danych? To ten magnes neodymowy to pewnie jakis artefakt z gry
    > Stalker.

    dane do niczego nie potrzebne, to dysk jakiegoś dzieciaka

    -----Piotr K.

  • 7. Data: 2010-03-05 23:09:27
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > programów i nic. Reset biosa nic też nie dał. Nawet magnes neodymowy nie
    > zadziałał. Pomóżcie. Lapek botuje się z CD.

    potrzebujesz terminal dyskowy czyli urządzenie podłączane do portu com na
    max232. Prawdopodobnie jest gdzieś sposób na zdjęcie hasła z dysku za pomocą
    komend terminala.
    Magnesem neodymowym nic dobrego nie zrobisz, możesz tylko uszkodzić service
    area tak, że dysk nadaje się tylko do śmieci. Poza tym dysk 2.5'' można już
    kupić za ok 150 zł więc nie wiem czy gra warta świeczki.

  • 8. Data: 2010-03-06 00:37:21
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 20:24:20 +0100, Piotr K. napisał(a):

> [...]
    > programów i nic. Reset biosa nic też nie dał. Nawet magnes neodymowy nie
    > zadziałał. Pomóżcie. Lapek botuje się z CD.

    Poszukaj na Allegro, tam się ogłaszają spece od zdejmowania haseł z
    dysków.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 9. Data: 2010-03-06 06:24:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > różnych programów i nic. Reset biosa nic też nie dał. Nawet magnes
    > neodymowy nie zadziałał. Pomóżcie. Lapek botuje się z CD.

    Teoretycznie się nie da, praktycznie, taniej wyjdzie zaproponowować nowy
    ;) Sa teraz samsungi 160gb za około 150pln.

  • 10. Data: 2010-03-06 12:11:14
    Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > różnych programów i nic. Reset biosa nic też nie dał. Nawet magnes
    > neodymowy nie zadziałał. Pomóżcie. Lapek botuje się z CD.

    Moim zdaniem, to dysk zostal zaszyfrowany, wciagnac podpiac gdzies indziej
    wywalic partycje i wsio od poczatku system i reszta, ewentualnie wdcclear /
    killdisk, moze sie tak uda sprawdzic warto

    BUNIEK