    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jak zapanować nad sesjami w PHP?
    Date: Wed, 15 Sep 2010 23:19:10 +0200

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 20:12:21 +0200, Marek napisał(a):

    > NIE UŻYWAM ciasteczek - raz jeszcze powtarzam :-) One same się używają bo
    > TAK DZIAŁAJĄ sesje w PHP.

    Używasz. Niejawnie czy nie, ale używasz.

    I możesz parametry tych ciasteczek sobie zmienić:
    http://pl2.php.net/manual/en/function.session-set-co
    okie-params.php

    Nie wymuszasz gdzieś na ciasteczku sesji ścieżki /admin ?
    Ew. w drugą stronę - wymuś /

    > Flash, a konkretnie plugin nie działa w oderwaniu od browsera. Plugin nie
    > dubluje funkcji browsera lecz korzysta z jego funkcji w zakresie łączenia
    > się z siecią. Dlatego masz inne pluginy pod różne przeglądarki. Tak więc de
    > facto pytasz o to jak działa browser. A browser w tym inicjalnym momencie
    > działa źle: wysyła cookies z ID sesji z sąsiedniej zakładki.

    Pytam tylko jak kwestię ciastek rozwiązali we Flashu, bo ja na niego mam
    alergię. Skoro jednak dostaje ID we flashvars, to powinien być tego
    świadomy i sobie z tym radzić. Choć w sumie race condition mogłoby wystąpić
    - o ile twórcy przeglądarki takiej sytuacji nie przewidzieli (a IMO
    powinni).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl