    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak zamontować moduł TPM 2.0
    Date: Fri, 5 May 2023 09:19:50 +0200
    <FVD%L.1266172$alff.125170@fx07.ams1>
    <6440e620$0$2963$65785112@news.neostrada.pl>
    <S580M.1445820$eD%3.495366@fx14.ams1>

    > Wręcz przeciwnie. Krzyczą rozdzierająco tak. Kilkam i mam za parę dni,
    > pod nos. A jeszcze w takim wyborze, że żaden sklep stacjonarny nawet w
    > pobliżu nie siedział.

    > Sekret w tym, żeby nie kupować rzeczy nowych. Z tych używanych, często w
    > bdb stanie, co mogli już dawno wyrwali.

    Oj nie zamawiał Ty elementów zawszenia do Volvo, czy silniczka krokowego
    do Chevroleta. Kilka miesięcy zmarnowane bo nie byli w stanie przysłać
    pasującej części. Zdecydowanie wybieram zakup tradycyjny.
    Przeważnie nie ma alternatywy dla nowych rzeczy. Ale te nowe są jakie
    są, może nie wszyscy widzą ale po rozpadzie ZSRR mamy renesans
    światowego kapitalizmu. A dla kapitalisty liczy się tylko zysk.