    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak zachowują się piesi na drodze
    Date: Wed, 14 Dec 2011 13:21:20 +0000

    On 13/12/2011 21:57, Bydlę wrote:

    > ???
    > Ciągle nie rozumiesz?

    > Proszę: przejechanie pieszego to działanie WBREW sztuce, więc podawanie
    > przykładu podpisywania papierka o godzeniu się na możliwe skutkie
    > działania ZGODNEGO ze sztuką jest po prostu bez sensu.
    > ;>>>

    No to wytłumaczę jak szlachta chłopu. ;-)

    Rafał sugeruje cyt:

    "Na ten przykład idąc na zabieg do szpitala, zabieg pod pełną narkozą
    lekarze dają mi do podpisania kwit, że świadomym jestem, że coś może nie
    wyjść, że mogę się nie obudzić etc ... Podpisuję. Wiem, że coś może się
    wyjebać po drodze. "

    "Uważam, że kierowcy winni przed wlezieniem do auta klikać, że
    "zapoznali się z regulaminem" że mogą z auta nie wysiąść wskutek wypadku"

    Otóż "wyjebanie się czegoś po drodze" zgodnie ze sztuką taki papierek
    może i pokryć, ale jeśli lekarz utnie lewą rękę zamiast prawej stopy, to
    już zgodne ze sztuką nie będzie i do lekarza pretensje mieć można pomimo
    papierków.

    Sytuacja analogiczna, jeśli kierowca podpisze papierek i z auta nie
    wyjdzie bo drugi pojechał na niespodziewanym i niewidocznym lodzie albo
    hamulce mu wysiadły, to jeszcze można za wypadek zgodny ze sztuką uznać.
    Ale jeśli ktoś zapierdala radośnie przez przejście dla nie zwracając
    uwagi na pieszego, to już zgodne z żadną sztuką prowadzenia samochodu
    nie jest i niech ten papierek Rafał wsadzi sobie obok szpitalnego.
    Chyba, że do lekarza idioty też pretensji mieć nie będzie, bo "przecież
    się zdarza".

    Czemuś tak się uparł na zostanie Rafała adwokatem i bronienie kiepskiej
    analogii, pojęcia nie mam. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil