    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak zachowują się piesi na drodze
    Date: Sat, 10 Dec 2011 19:19:17 +0100

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 13:53:14 +0100, ToMasz napisał(a):
    > dzisiaj na tvn24:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,nie-zatrzymal-sie-na-p
    asach-potracil-pieszego,159227.html
    > Sprawa tragiczna lecz banalna. 100% winy kierowcy, bla bla bla.

    Rannych nie bylo, wiec jaka wina ?

    > Ale do jasnej cholery ten pieszy ani pomyślał się rozejrzeć! Dochodzi do
    > połowy jezdni, a z przeciwka? Wszyscy muszą stać bo książę raczy
    > przeczłapać.

    No wiesz - skoro juz jest na przejsciu to ma pierwszenstwo.
    I idzie calkie normalny krokiem.

    Chyba nie chcesz zeby sie ustawil na srodku przejscia i czekal tam az ruch
    ustanie ? Ani nie chcesz stac na prawym pasie, bo te sk* kierowcy z lewego
    nie chca pieszych przepuscic, wiec oni stoja ci przed maska.
    Wiem, to ci ** piesi nie powinni wchodzic na skrzyzowanie jesli nie maja
    mozliwosci opuszczenia go :-)

    > Hamulce nie mogą się zepsuć, nawierzchnia nie może być śliska...

    Nie wiesz ? Nalezy dopasowac predosc do warunkow i jechac 40 :-)

    A sam stosujesz wlasne rady i przejezdzajac przez skrzyzowania ...
    zwalniasz, bo moze tym z boku zawioda hamulce ?

    > Wystarczy pustym łbem jak stara szkapa machnąć żeby uratować
    > swoje życie! A tu nagle auto jedzie i zamiast uciekać zastanawiamy się:
    > "jak to możliwe?

    tak na oko to troche tym samochodem rzucalo i nie bylo wiadomo w ktora
    strone uciekac. I dalej - miejsca przed soba zostawil tyle ze daloby sie go
    ominac. Ale bo to wiadomo w ktora strone ucieknie ?

    no coz, nauczki na przyszlosc:
    -nie jezdzic stowa po miescie,
    -zwalniac jak pada
    -patrzyc co robia inni kierowcy - bo moze trzeba sie zatrzymac przed
    przejsciem,
    -i ogladac sie na przejsciu jak sami bedziemy przechodzic :-)

    A tak swoja droga - nie jest to jakis filmomontaz ?
    Terminatorzy sa wsrod nas czy co ? :-)

    J.