  • 31. Data: 2010-12-29 22:12:40
    Temat: Re: Jak zablokować internet ?
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 11:09 PM, pyton wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Doskonałe rozróżniam,

    Przyznać muszę, że jeśli rozróżniasz to dobrze to maskujesz.

    M.

  • 32. Data: 2010-12-29 22:15:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]
    ore.replying>

    > Nie, wcale w pierwotnym poście nie było nic o nabijanniu rachunku, w

    Może jeszcze przeczytaj temat

  • 33. Data: 2010-12-29 22:30:34
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 11:15 PM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Może jeszcze przeczytaj temat

    Może przeczytaj kontekst postów w gałęzi w której odpowiadasz.
    Hint: komentarz do obaw o 'nabicie' rachunku. O którym owszem, mowa w
    poście była. Można blokować możliwość korzystania, można korzystać bez
    obaw o 'nabicie' rachunku...
    (Tak, to jest usenet. Publiczne odpowiedzi mogą się przydac komuś innemu
    z _podobnym_ problemem, niekoniecznie wątkotwórcy)

    M.

  • 34. Data: 2010-12-29 22:55:03
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    napisał w wiadomości news:ifgboo$t2c$2@news.onet.pl...

    ore.replying>

    > Przyznać muszę, że jeśli rozróżniasz to dobrze to maskujesz.

    W dalszym ciągu nie wiem do czego pijesz
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kilobit
    Era obniża prędkość do 16kbit a ja napisałem, że to działa tak żałośnie
    jak gdyby to było 1,6kbit!!

  • 35. Data: 2010-12-30 00:10:44
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 11:55 PM, pyton wrote:

> [...]
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kilobit
    > Era obniża prędkość do 16kbit a ja napisałem, że to działa tak żałośnie

    Prędkość. W kilobitach.
    Zapewne długość mierzy się w sekundach?

    M.

  • 36. Data: 2010-12-31 08:01:33
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Gru, 21:42, "Shoot" <s...@e...pl> wrote:
> [...]
    > pociagiem do nieznanego sobie miasta, pociąg ma spóźnienie (temat aktualny).
    > Zamiast denerwować się o to czy juz się pakować, za ile dojedziesz i tym
    > podobne sprawy - odpalasz navi i widzisz, że do dworca masz jeszcze np. 6 km
    > i pociąg dojedzie tam za np. 10 minut... Po co internet w telefonie? Dla
    > zabicia czasu podczas podróży w spóźnionym pociagu, żeby sprawdzić na
    > stronie ewentualne przesiadki, poznać numer na postój taxi,... Przykładów
    > można podawać w nieskończoność... Korzystanie z internetu w tel. w Erze na
    > zasadzie ryczałtu wg mnie jest cudownym rozwiązaniem...
    Dodam w slad za interesujacymi przykladami przydatnosci internetu w
    komorce, ze jest konieczny rowniez wtedy, gdy ja chce zobaczyc
    omowienie filmu, ktorego w gazetowym programie TV brak, a mam
    zamknietego Peceta i leze w wyrku - no i tu najwazniejsze, nie chce mi
    sie z wyra wstac, zeby w Pececie zobaczyc.
    Oczywiscie to jest zenujace :-///. Tak samo zenujace, ze niby internet
    w komorce jest koniecznie potrzebny, zeby jakies tam wyniki ogladac,
    wiadomosci, odleglosc od stacji itp. (a propos, przy nawigacji nie
    trzeba korzystac z AGPS). Zdaje sie mlode pokolenie zapomnialo jak na
    glos zapytac w przedziale wspoltowarzyszy o nastepna stacje :-/.
    Oczywiscie, internet na komorce przydaje sie tylko z rzadka, ale jego
    nieodzownosc zostala nam juz od lat WDRUKOWANA do wielu mozgow przez
    koncerny - operatorow_gsm, etc.. W slad za nakreconym w ten sposob od
    lat 10-ciu lat rynkiem (ze bez internetu na komorce ani rusz), w
    odsiecz poszly koncerny produkujace telefony i przekonaly polowe
    swiata do dotykowcow. No bo rzeczywiscie, internet najlepiej
    obslugiwac dotykiem... Dwie sily sie wzajemnie tak nakrecily, ze nawet
    starszy tata kol. Shoot ktory nie bedzie korzystal z internetu a dal
    sie przekonac do dotykowca. Ciekawe ile wytrzyma, ja swojego rzucilem
    w kat po miesiacu.

    ps: @Shoot, jedynym możliwy sposobem pozbycia sie ikony w menu z
    linkiem na strone internetowa czy klawiszu funkcyjnym jest bardzo
    proste wejscie w oprogramowanie - przynajmniej w Sony Ericssonach.
    Wejdz na jakies_tam_forum_Samsunga i sie dowiedz. A jest to istotne,
    bo nawet jesli APN bedzie w telefonie specjalnie zle ustawiony albo w
    ogole nie bedzie ustawien internetowych, to Operator i tak bedzie
    zaliczal kazda probe wejscia. Ja tak mialem kiedys w Plusie, wiec nie
    ryzykuj w Erze.