  • 21. Data: 2010-12-29 13:25:40
    Temat: Re: Jak zablokować internet ?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Albo doczytaj, albo powiedz co trzeba zrobić żeby wyszło więcej niż 9 zeta
    > :>

    Miało być ZERO a nie 9. Zupełnie nie rozumiem o czym te gadki są. Płacą Wam
    za reklamę ?

  • 22. Data: 2010-12-29 16:43:09
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Shoot" <s...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > e-mail da się spokojnie ściagnąć i polookać lajtowe strony www
    > także... Dwie uwagi: zastosowanie Compresora Mini znacząco zwiększa
    > limit danych, po których "zwalnia" + Operator ma prawo do obniżenia
    > prędkości, choć z doświadczenia wiem, że margines jest dość duży
    > (używam internetu w telefonie bardzooo często, choć nie do oglądania
    > fimów z youtube.pl czy ściągania mp3).
    >
    > PS Nawiązując do przykładu z góry, to tak jakby ta sama tirówka
    > obiecała Ci robić loda przez miesiąc bez ograniczeń, ale pierwsze 100
    > razy robiłaby to, żeby było Ci miło, a kolejne, żeby było "jako tako"

    W Twoim porównaniu spowolenienie usługi miałoby nawet korzyści, ale
    internet bez limitu w komórce to nie=100MB
    Słysząc reklamę mogę sobie pomyśleć: ale ekstra! nielimitowane w
    telefonie, ale przecież mogę podłączyć słuchawkę jako modem, będę miał
    neta, rezygnuje z kablówki, neo, era rulez!
    A tak nie jest i reklama zwyczajnie wprowadza w błąd, widziałem to
    spowolnienie do 16kbit na Blueconnect i myślałem że zniosę kwadratowe
    jajko to jest raczej 1,6kbit!!

  • 23. Data: 2010-12-29 16:46:46
    Od: Diabełson Classical <h...@s...org>

    W dniu 2010-12-28 15:32, RadekD pisze:

    > Więc w pewnym wieku człowiek trochę dziecinnieje i mój tata uparł się na
    > taki telefon bo ma duży wyświetlacz i koledzy takie mają. Walnąłem mu
    > zegarek na pół ekranu i nie musi zakładać okularów by sprawdzić, która
    > godzina.

    jak to się mówi - "twoje małpy, twój cyrk", jak chcesz to możesz tacie
    zafundować ajfona. A jak już słusznie ktoś zauważył, najlepiej poprosić
    zBOK-a o blokadę netu
    --
    zimo, wypierdalaj :D

  • 24. Data: 2010-12-29 17:44:09
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 05:43 PM, pyton wrote:
    > A tak nie jest i reklama zwyczajnie wprowadza w błąd, widziałem to
    > spowolnienie do 16kbit na Blueconnect i myślałem że zniosę kwadratowe
    > jajko to jest raczej 1,6kbit!!
    Czyżbyś był kolejnym nie rozróżniającym bita od bajta?

    M.

  • 25. Data: 2010-12-29 17:44:40
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 02:25 PM, niusy.pl wrote:

> [...]
    ore.replying>

    > Miało być ZERO a nie 9. Zupełnie nie rozumiem o czym te gadki są. Płacą

    Te gadki są o...
    ...internecie przez komórkę :>

    M.

  • 26. Data: 2010-12-29 18:17:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Te gadki są o...
    > ...internecie przez komórkę :>

    "Jak zablokować internet ?"

  • 27. Data: 2010-12-29 18:53:00
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 07:17 PM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > "Jak zablokować internet ?"

    Konkretnie to o fragmencie:

    "operatorzy i producenci komórek są coraz bardziej przebiegli i
    trzeba się niekiedy mocno przyjrzeć by zauważyć, że dana aplikacja
    łączy się z siecią"

    Nieprawdą jest jakoby strasznie mocno zaciemniali kwestię płatności za
    internet...

    M.

  • 28. Data: 2010-12-29 22:08:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > łączy się z siecią"
    >
    > Nieprawdą jest jakoby strasznie mocno zaciemniali kwestię płatności za

    Tu akurat nic nie było o płatnościach. No i z tego co kojarzę nic nie
    wskazywało by chciał mieć jakiekolwiek płatności. Nie wiem, może czytać nie
    umiem...

  • 29. Data: 2010-12-29 22:09:17
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    napisał w wiadomości news:iffs19$53u$1@news.onet.pl...
    > Czyżbyś był kolejnym nie rozróżniającym bita od bajta?

    Doskonałe rozróżniam, spowolnienie blueconnecta i podejrzewam tego
    pakietu też to jak zatwardzenie przez dziurkę od igły.

  • 30. Data: 2010-12-29 22:10:28
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 11:08 PM, niusy.pl wrote:

> [...]
    >
    > Tu akurat nic nie było o płatnościach. No i z tego co kojarzę nic nie
    > wskazywało by chciał mieć jakiekolwiek płatności. Nie wiem, może czytać

    Nie, wcale w pierwotnym poście nie było nic o nabijanniu rachunku, w
    ogóle...

    M.