  • Data: 2010-12-31 08:01:33
    Temat: Re: Jak zablokować internet ?
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Gru, 21:42, "Shoot" <s...@e...pl> wrote:
    > Ludzie nie potrzebują
    > internetu w telefonie, bo tak naprawdę nie wiedzą jak z niego korzystać i do
    > czego może im sie przydać... Tu przykład: po co nawigacja w telefonie skoro
    > nie używam jej w czasie prowadzenia auta? Sytuacja: jedziesz w nocy
    > pociagiem do nieznanego sobie miasta, pociąg ma spóźnienie (temat aktualny).
    > Zamiast denerwować się o to czy juz się pakować, za ile dojedziesz i tym
    > podobne sprawy - odpalasz navi i widzisz, że do dworca masz jeszcze np. 6 km
    > i pociąg dojedzie tam za np. 10 minut... Po co internet w telefonie? Dla
> [...]
    Dodam w slad za interesujacymi przykladami przydatnosci internetu w
    komorce, ze jest konieczny rowniez wtedy, gdy ja chce zobaczyc
    omowienie filmu, ktorego w gazetowym programie TV brak, a mam
    zamknietego Peceta i leze w wyrku - no i tu najwazniejsze, nie chce mi
    sie z wyra wstac, zeby w Pececie zobaczyc.
    Oczywiscie to jest zenujace :-///. Tak samo zenujace, ze niby internet
    w komorce jest koniecznie potrzebny, zeby jakies tam wyniki ogladac,
    wiadomosci, odleglosc od stacji itp. (a propos, przy nawigacji nie
    trzeba korzystac z AGPS). Zdaje sie mlode pokolenie zapomnialo jak na
    glos zapytac w przedziale wspoltowarzyszy o nastepna stacje :-/.
    Oczywiscie, internet na komorce przydaje sie tylko z rzadka, ale jego
    nieodzownosc zostala nam juz od lat WDRUKOWANA do wielu mozgow przez
    koncerny - operatorow_gsm, etc.. W slad za nakreconym w ten sposob od
    lat 10-ciu lat rynkiem (ze bez internetu na komorce ani rusz), w
    odsiecz poszly koncerny produkujace telefony i przekonaly polowe
    swiata do dotykowcow. No bo rzeczywiscie, internet najlepiej
    obslugiwac dotykiem... Dwie sily sie wzajemnie tak nakrecily, ze nawet
    starszy tata kol. Shoot ktory nie bedzie korzystal z internetu a dal
    sie przekonac do dotykowca. Ciekawe ile wytrzyma, ja swojego rzucilem
    w kat po miesiacu.

    ps: @Shoot, jedynym możliwy sposobem pozbycia sie ikony w menu z
    linkiem na strone internetowa czy klawiszu funkcyjnym jest bardzo
    proste wejscie w oprogramowanie - przynajmniej w Sony Ericssonach.
    Wejdz na jakies_tam_forum_Samsunga i sie dowiedz. A jest to istotne,
    bo nawet jesli APN bedzie w telefonie specjalnie zle ustawiony albo w
    ogole nie bedzie ustawien internetowych, to Operator i tak bedzie
    zaliczal kazda probe wejscia. Ja tak mialem kiedys w Plusie, wiec nie
    ryzykuj w Erze.