  • Data: 2010-12-28 22:22:32
    Temat: Re: Jak zablokować internet ?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Shoot" napisał:

    > Nie wiedziałem wcześniej, że to telefon dla ojca z problemami ze
    > wzrokiem...

    Przepraszam, rzeczywiście to wyjaśniło się później.

    > W opisywanym przypadku (dopiero w kolejnych postach poznaliśmy
    > głównego użytkownika telefonu) wydawało mi sie dziwne, że osoba
    > korzystajaca z newsów nie ma potrzeby korzystania z internetu w
    > telefonie...

    A nieprawda, już z pierwszego postu wynikało, że to inna osoba niż
    wątkotwórca. Następny to potwierdził.
    Poza tym, ja na przykład korzystam z newsów od wielu lat, nawet momentami
    dość intensywnie, ale zupełnie nie odczuwam potrzeby korzystania z internetu
    akurat w telefonie. Szukanie informacji na stronach www za pomocą nawet
    trzyipółcalowego ekranu to dla mnie jakiś sport ekstremalny. Zresztą
    zazwyczaj mam przy sobie netbooka. No, ale ja to pochodzę z czasów, kiedy
    znakomicie funkcjonowało się nie tylko bez internetu, ale i bez telefonu,
    nawet przewodowego. Musiał wystarczyć papierowy atlas i Trybuna Ludu ;->
    Dlatego brak internetu nie oznacza dla mnie znalezienia się nagle w innym
    matriksie. Ale nie w tym problem. Kwestia, dla której podjąłem polemikę,
    dotyczy czegoś innego: dlaczego osoba, która nie korzysta z niektórych
    funkcji danego urządzenia, ma go nie kupić? Z toku dyskusji wynika, że
    użytkownik dostał ją w 30-złotowym abonamencie, czyli pewnikiem "za
    złotówkie". Przecież funkcjonalność tej Avili wcale nie ulega jakiemuś
    drastycznemu ograniczeniu przez to, że użytkownik nie korzysta za jej pomocą
    z internetu. Wszak ma ona sporo innych ciekawych funkcji. Dlaczego więc miał
    wybrać siermiężną Nokię, zamiast kolorowego dotykowca, skoro różnica w cenie
    prawdopodobnie żadna? Wbrew pozorom starsi ludzie (pojęcie względne, bo np.
    ja też odczuwam początki starczowzroczność, mimo iż czuję się młodo) też
    bywają gadżeciarzami ;-) Odsyłanie ich do siermiężnych Nokii czy innych
    rydzykofonów ma w sobie coś ze spartańskiego zwyczaju spychania ze skały
    ludzi starych i niedołężnych. Ot, takie współczesne barbarzyństwo ;-)
    No dobra, znowu się napompowałem, ale ta dyskusja przypomniała mi, jak
    oddawałem starszemu dziecku swoją Omnię. "O, fajnie, bo tata i tak z połowy
    funkcji nie korzysta" - ucieszyło się dziecko, dając mi do zrozumienia, że
    czas już chyba na Emporię. Krótki "klemens" w wygolone karczycho wyjaśnił
    chwilowo sprawę, ale trauma pozostała ;->

    JoteR