  • Data: 2011-02-27 19:50:13
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć nr VIN?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-27 19:23, Karolek pisze:

    > Ja mam pomalowane zgodnie, ze sztuka (podklad, kilka warstw bazy i kilka
    > warstw bezbarwnego) i numery widac jak w oryginale.

    Ale nie są oryginalne.
    To że sobie potrafisz to zrobić nawet lepiej i ładniej niż fabrycznie
    nie zmienia tego że pole numerowe już zmieniane.
    Same numery są ok, ale pole numerowe jest już nieoryginalne i jakieś tam
    ślady tej ingerencji zostaną.

    I nawet jeżeli ta robota była najbardziej fachowa na świecie, ale
    zostanie wykryta to będziesz miał problemy.

    > Po lakierowaniu numery beda lepiej widoczne niz po oczyszczeniu z rdzy i
    > zostawieniu golej blachy.

    Ależ oczywiście.
    Pozłocone byłyby widoczne jeszcze lepiej.
    Natomiast nie o widoczność chodzi, a o oryginalność.

    > Ale zeby to wiedziec to trzeba cos w zyciu zrobic, a nie tylko pierdolic
    > w usenecie.

    Wiedziałem że w końcu to zrozumiesz.
    Tak BTW to hamowanie samochodem już opanowałeś, czy nadal nie?