  • 11. Data: 2010-11-19 19:28:48
    Temat: Re: Jak wypozyczyc przyczepe w jednym miejsce a oddac w innym?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 07:37:25 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    > Nie chodzi tylko o pieniadze, ale rowniez o wygode. Jazda z przyczepka
    > jest upierdliwa, wiec chcialem w jedna strone jechac bez niej.

    Znajdź kierowcę-twardziela :D Motocykl chyba może na własnych kołach
    jechać?

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2010-11-19 22:19:15
    Od: "marek 'moa' piotrowski" <m...@o...pl>

    "Piotr Klimek" wrote:

    >Yamaha Dt125, teraz pora potaplac sie w blocie. Ale SV1000S zostaje w
    >garazu.

    bądź twardy. w jedną stronę intercity. w drugą motongiem "na azymut".

    a serio to ja skuter kurierem słałem. wychodzi najtaniej.
    --
    moa
    tj'98

  • 13. Data: 2010-11-20 13:30:49
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > Dlatego szkoda, bo "wali" przez pół Polski z przyczepą i wyjazd kosztuje
    > kolegę 200 Euro,
    > a nie chce dodatkowo wydać 50 Euro.
    > Co w tym złego, że minimalizuje koszta.
    > Ja osobiście wiozłem motor z Warszawy do Poznania w wagonie bagażowym,
    > ale wtedy były takie doczepiane do składu :-)
    > S.

    200? 50? Euro???

  • 14. Data: 2010-11-22 09:38:17
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 19 Nov 2010 19:28:48 +0100) ktos podajacy sie za Adam Płaszczyca
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    To musialby byc wyjatkowy twardziel :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 15. Data: 2010-11-22 09:39:03
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 19 Nov 2010 22:19:15 +0100) ktos podajacy sie za marek 'moa' piotrowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > bądź twardy. w jedną stronę intercity. w drugą motongiem "na azymut".

    Do wczoraj nigdy na enduro nie siedzialem, wiec moglo by byc ciezko :)

    > a serio to ja skuter kurierem słałem. wychodzi najtaniej.

    Przewiozlem w koncu osobiscie na przyczepce.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 16. Data: 2010-11-22 18:49:54
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Przewiozlem w koncu osobiscie na przyczepce.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr Klimek
    > Citroen C5 2.0HDI `02

    I jak to wyszło finansowo, bo kolega się tu dziwi, że 250 Euro?
    S.

  • 17. Data: 2010-11-23 09:22:39
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 22 Nov 2010 18:49:54 +0100) ktos podajacy sie za Sylwester Łazar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > I jak to wyszło finansowo, bo kolega się tu dziwi, że 250 Euro?

    Paliwo ~450zl, przyczepka 60zl, autostrada 45zl.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 18. Data: 2010-11-23 11:37:07
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Paliwo ~450zl, przyczepka 60zl, autostrada 45zl.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr Klimek
    > Citroen C5 2.0HDI `02
    Czyli 170 Euro
    No tak, ale mi się coś nie zgadza ta opłata za autostradę.
    Tylko w jedną stronę?
    Jeśli tak to o.k.

    Kategoria 2-4
    Rusocin Stanisławie Swarożyn Pelplin Kopytkowo Nowe Marzy
    Rusocin x 8,20 11,50 17,30 26,70 41,50
    Stanisławie 8,20 x 3,30 9,10 18,40 33,30
    Swarożyn 11,50 3,30 x 5,90 15,20 30,00
    Pelplin 17,30 9,10 5,90 x 9,30 24,10
    Kopytkowo 26,70 18,40 15,20 9,30 x 14,80
    Nowe Marzy 41,50 33,30 30,00 24,10 14,80 x
    S.

  • 19. Data: 2010-11-23 11:40:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 23 Nov 2010 11:37:07 +0100) ktos podajacy sie za Sylwester Łazar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czyli 170 Euro
    > No tak, ale mi się coś nie zgadza ta opłata za autostradę.
    > Tylko w jedną stronę?
    > Jeśli tak to o.k.

    Tak, tylko w drodze powrotnej jechalem autostrada. Po co w sumie te
    wyliczenia?

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 20. Data: 2010-11-23 13:06:11
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Tak, tylko w drodze powrotnej jechalem autostrada. Po co w sumie te
    > wyliczenia?
    "Marcin Jan" w tym wątku poniżej się dziwił, że to taki koszt.
    A dlaczego w Euro?
    Tak, aby łatwo porównać do cen na autostradach w Niemczech :-)
    Ja wliczyłem jeszcze nocleg, bo taka trasa na jeden dzień z przyczepką to
    dość uciążliwa jest.
    W sumie blisko 20h jak sądzę.
    S.