  • Data: 2012-10-15 12:18:33
    Temat: Re: Jak wykręcić śrubę...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-14 23:05, v...@i...pl pisze:

    > Zbyt grzecznie wyrazilem swoja watpliwosc? :)

    Wychodzi na to, że chyba ja się pomyliłem.
    Nie mogę teraz znaleźć - był wątek o odkręcaniu koła pasowego, ktoś
    pisał, że nie może odkręcić nawet metrową przedłużką.
    Ale tego wątku nie mogę znaleźć - może był nie na grupie, tylko na
    jakimś forum.

    Widziałem już wkrętaki udarowe z momentem obrotowym, którego mogły
    pozazdrościć klucze pneumatyczne z byle stacji wulkanizacyjnej, ale one
    nie kosztowały 70 zł ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.