  • Data: 2009-09-25 11:22:44
    Temat: Re: Jak wyglada zestarzaly plyn hamulcowy?
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:

    > A dziękuje, sprawdzaliśmy we Włochach rok temu. No dobra, cała fura nie
    > ważyła 450 kg, tylko ze 420... ;-) No i może aż takich hardkorów nie
    > było, bo lecieliśmy w trójkę na kednym motocyklu, ale zdarzyło mi się
    > spocić nie raz i nie dwa ;-)

    W trojke na jednym?
    Glownie tu chodzi o duzo mocnych, prawie awaryjnych hamowan co
    kilkadziesiat, kilkanascie sekund.

    > Mi Orelna 5.1 też nie udało się przez 2 sezony zagotować, ale pewnie to
    > dlatego, że nie umiem jeździć ;-)

    Nie wiem co zagotowalem, to, co yamaha leje fabrycznie. Poniewaz zjazd z
    gor z hamulcami sprawnymi na 20% nie jest niczym zajebistym leje od
    wtedy najlepsze co moge, 100zl rocznie to nie jest cena za
    bezpieczenstwo, szczegolnie, jak sie jezdzi do naprawde cieplych krajow.
    A pisze to tylko dlatego, ze mialem dokladnie taka sama opinie jak ty -
    gadanie takie. Az sam zagotowalem.
    K.14.