  • Data: 2009-09-25 09:38:50
    Temat: Re: Jak wyglada zestarzaly plyn hamulcowy?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-25 11:21:31 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Polataj dobrze zaladowanym motocyklem ostro po gorach, to zobaczysz. Ja
    > tez bylem taki kozak, do czasu. Kilkadziesiat hamowan ze
    > stukilkadziesiat do niskiego dziesiat na zjezdzie, motocykla o masie
    > circa 450kg, zalatwia zwykly plyn w 5 min.

    A dziękuje, sprawdzaliśmy we Włochach rok temu. No dobra, cała fura nie
    ważyła 450 kg, tylko ze 420... ;-) No i może aż takich hardkorów nie
    było, bo lecieliśmy w trójkę na kednym motocyklu, ale zdarzyło mi się
    spocić nie raz i nie dwa ;-)

    > Teraz leje wylacznie racingowe 5.1, najchetniej rbf600. Jego jeszcze
    > nie zagotowalem nigdy.

    Mi Orelna 5.1 też nie udało się przez 2 sezony zagotować, ale pewnie to
    dlatego, że nie umiem jeździć ;-)

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery