eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!new
    s.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Mon, 12 Apr 2010 18:26:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <hpviff$ovg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <5...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.116.40
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271090479 25584 195.117.116.40 (12 Apr 2010 16:41:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 16:41:19 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: konsultant.ery
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991908
    [ ukryj nagłówki ]

    > No i niestety często występuje natarczywośc operatorów, zwłaszcaa
    > dzwoniących z jakąś "super" ofertą. Ja mam prosta odpowiedź: "Nie
    > dziękuję". Niestety duża część chce ciągnąć rozmowę pytając czemu nie,
    > a może jednak. Rozumiem że wyniki sprzedaży itp. ale jak ktoś mówi
    > "nie" to trezb ato zrozumieć.

    bo szkolenie i procedura mówi że trzeba zbadać opinię klienta i zbijać jego
    obiekcje a nie sie podawać od razu bo klient powiedział że nie; nawet mi się
    nie chce pisać dalej o różnych socjo- i psychotrikach bo mi sie na wymioty
    zbiera na myśl o tym; kierownik potrafi stanąć nad konsultantem i powiedzieć
    po 5-minutowej próbie sprzedaży - jak tak się będziesz poddawał szybko to
    nigdy limitu nie wyrobisz

    generalnie telemarketerom pierze się mózgi żeby działali jak maszynki; jeden
    to zleje ale drugi jest kretynem albo ma złotówki w oczach i zrobi wszystko
    aby spełnić cele firmy

    ale masz racje z tą natarczywością znam typów od siebie, którzy dzwonią z
    aneksem a tam ktoś mówi że właściciel zmarł tydzień temu - "a to wyśle Pani
    umowę cesji i umówimy się na ponowny kontakt ws. oferty jak już będzie Pani
    właścicielką"; znam też takich co potrafią przez 20 minut wałkować klienta
    po kolei każdą usługą jaka im przyjdzie do głowy jak już nie dali rady z tą
    obowiązkową
    --
    Pracownik Hotline Era

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: