-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!new
s.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Mon, 12 Apr 2010 18:26:47 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <hpviff$ovg$1@inews.gazeta.pl>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
<5...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 195.117.116.40
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1271090479 25584 195.117.116.40 (12 Apr 2010 16:41:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 16:41:19 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: konsultant.ery
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991908
[ ukryj nagłówki ]> No i niestety często występuje natarczywośc operatorów, zwłaszcaa
> dzwoniących z jakąś "super" ofertą. Ja mam prosta odpowiedź: "Nie
> dziękuję". Niestety duża część chce ciągnąć rozmowę pytając czemu nie,
> a może jednak. Rozumiem że wyniki sprzedaży itp. ale jak ktoś mówi
> "nie" to trezb ato zrozumieć.
bo szkolenie i procedura mówi że trzeba zbadać opinię klienta i zbijać jego
obiekcje a nie sie podawać od razu bo klient powiedział że nie; nawet mi się
nie chce pisać dalej o różnych socjo- i psychotrikach bo mi sie na wymioty
zbiera na myśl o tym; kierownik potrafi stanąć nad konsultantem i powiedzieć
po 5-minutowej próbie sprzedaży - jak tak się będziesz poddawał szybko to
nigdy limitu nie wyrobisz
generalnie telemarketerom pierze się mózgi żeby działali jak maszynki; jeden
to zleje ale drugi jest kretynem albo ma złotówki w oczach i zrobi wszystko
aby spełnić cele firmy
ale masz racje z tą natarczywością znam typów od siebie, którzy dzwonią z
aneksem a tam ktoś mówi że właściciel zmarł tydzień temu - "a to wyśle Pani
umowę cesji i umówimy się na ponowny kontakt ws. oferty jak już będzie Pani
właścicielką"; znam też takich co potrafią przez 20 minut wałkować klienta
po kolei każdą usługą jaka im przyjdzie do głowy jak już nie dali rady z tą
obowiązkową
--
Pracownik Hotline Era
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.10 16:54 ztomasz
- 14.04.10 08:11 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 14.04.10 08:55 qwerty
- 14.04.10 10:18 Konsultant z Ery
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-01 Przypomnienie: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych wer. 3.2.2
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=