-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!new
s.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Mon, 12 Apr 2010 18:26:47 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <hpviff$ovg$1@inews.gazeta.pl>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
<5...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 195.117.116.40
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1271090479 25584 195.117.116.40 (12 Apr 2010 16:41:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 16:41:19 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: konsultant.ery
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991908
[ ukryj nagłówki ]> No i niestety często występuje natarczywośc operatorów, zwłaszcaa
> dzwoniących z jakąś "super" ofertą. Ja mam prosta odpowiedź: "Nie
> dziękuję". Niestety duża część chce ciągnąć rozmowę pytając czemu nie,
> a może jednak. Rozumiem że wyniki sprzedaży itp. ale jak ktoś mówi
> "nie" to trezb ato zrozumieć.
bo szkolenie i procedura mówi że trzeba zbadać opinię klienta i zbijać jego
obiekcje a nie sie podawać od razu bo klient powiedział że nie; nawet mi się
nie chce pisać dalej o różnych socjo- i psychotrikach bo mi sie na wymioty
zbiera na myśl o tym; kierownik potrafi stanąć nad konsultantem i powiedzieć
po 5-minutowej próbie sprzedaży - jak tak się będziesz poddawał szybko to
nigdy limitu nie wyrobisz
generalnie telemarketerom pierze się mózgi żeby działali jak maszynki; jeden
to zleje ale drugi jest kretynem albo ma złotówki w oczach i zrobi wszystko
aby spełnić cele firmy
ale masz racje z tą natarczywością znam typów od siebie, którzy dzwonią z
aneksem a tam ktoś mówi że właściciel zmarł tydzień temu - "a to wyśle Pani
umowę cesji i umówimy się na ponowny kontakt ws. oferty jak już będzie Pani
właścicielką"; znam też takich co potrafią przez 20 minut wałkować klienta
po kolei każdą usługą jaka im przyjdzie do głowy jak już nie dali rady z tą
obowiązkową
--
Pracownik Hotline Era
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.10 16:54 ztomasz
- 14.04.10 08:11 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 14.04.10 08:55 qwerty
- 14.04.10 10:18 Konsultant z Ery
Najnowsze wątki z tej grupy
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800