eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners
    .pl!not-for-mail
    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Mon, 12 Apr 2010 11:19:38 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 50
    Message-ID: <5...@4...com>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1271063933 89684 217.153.152.74 (12 Apr 2010 09:18:53
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Apr 2010 09:18:53 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 5.00/32.1171
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991882
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 11 Apr 2010 22:47:23 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Generalnie to każdy wyżywający się powinien pomyśleć jak się czuje ta druga
    >osoba. Ja jak dzwoni do mnie ktoś z ofertą która mnie nie interesuje to po
    >prostu odmawiam i dziękuję za rozmowę - a są tacy którzy odbierają to jako
    >osobisty atak i chcą zmiażdżyć "przeciwnika" lub bawią się próbując
    >wyprowadzić go z równowagi.

    Widzisz - problem z "wyżywaniem" jest też taki że operator infolinii
    po drugiej stronie zwracając uwage na to co ma zrobić, jakie promocje
    wcisnąć i jak wypaść często zapomina że dzwoni do niego cżłowiek i
    często nie słucha dokładnie co ten cżłowiek mówi. Normą na paru
    infoliniach dla mnie jest to że operator po 1-2 zdaniach szufladkuje
    problem i podaje roziwązanie ze swoistego FAQ-a nie zwracjaąc zbytnio
    uwagi na to co dalej. I potem mam sytuacje jak zwykle w rozmowie z
    BlueLine Tepsy w sprawie jakiejś Neostrady bo np. rodzice poprosili o
    pomoc zamówiona usługa nie che działać . Na początku przedstawiam
    problem i wiem co się dzieje bo tak sie składa że na co dzień zawodowo
    zajmuję się sieciami i transmisją danycch w róznych technologiach.
    Więc mówię że np. kabelki linni nie zostały odpowiednio skrosowane. Na
    co słyszę pytanie: "Czy koło zegarka na pulpicie mam taka mała
    ikonkę?" I co to ma do tego co ładnei wyjaśniłem? Ano nic. Jak słysze
    że operator nie słucha tego co mu mówię to na takie coś odpowiem mu że
    nie mam żadnego zegarka bo parcuje na konsoli tekstowej. On odnosi to
    jako moje czepianie się i zlośliwość ale nei zwróci uwagi że ja to
    robie przez jego niedbalstwo.

    Inny problem infolinii - zauważone często w przypadku infolinii
    Aster-a ale tez u innych operatorów - to zrzucanie winy na klienta.
    Pytanei czy resetowął usługę, modem, co jest podłaczone. Dziwne że
    zwykle po takich pytaniach problem rzowiązuje się "sam" bez mojej
    ingerencji. Ale mi się sugeruje że to moje działąnei czy zaniechanei
    powoduje awarię.

    No i niestety często występuje natarczywośc operatorów, zwłaszcaa
    dzwoniących z jakąś "super" ofertą. Ja mam prosta odpowiedź: "Nie
    dziękuję". Niestety duża część chce ciągnąć rozmowę pytając czemu nie,
    a może jednak. Rozumiem że wyniki sprzedaży itp. ale jak ktoś mówi
    "nie" to trezb ato zrozumieć.

    Żeby nie było że jestem upierdliwy klient to powiem że znam też
    sytuację od strony tej jaka opisał chłopak z Ery. Przez kilka lat
    pracowałem w dziale IT firmy prowadzącej duże call center. I to co
    napisał to niestety realia. Powiem nawet że gorsze niż kilka lat temu.
    Nie wiem jak w Erze ale w firmie gdzie pracowałem duży odsetek
    operatorów to byli studenci - zwłaszcza na noce i weekendy. Taki
    system pracy dawął czas na studia choć łatwo nei było.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: