eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for
    -mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Sun, 11 Apr 2010 22:47:23 +0000 (UTC)
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 80
    Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1271026043 64956 62.121.128.11 (11 Apr 2010 22:47:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Apr 2010 22:47:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991849
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 11 Apr 2010 23:19:09 +0200, Konsultant z Ery napisał(a):
    > Przeglądam od jakiegoś grupę dyskusyjną. Zacząłem ją odwiedzać w związku z
    > moją pracą - mianowicie jestem pracownikiem Hotline Ery. Dzięki niej
    > poszerzam swoją wiedzę o wiadomości podane bez marketingowego i
    > propagandowego bełkotu mającego wyprać umysł.

    Podziwiam i współczuję - ja sobie nie wyobrażam spędzenia choćby jednego
    całego dnia na rozmowach telefonicznych, a już w ogóle nie wyobrażam sobie
    pracy na infolinii :)

    > W wypowiedziach niektórych (na szczęście niektórych) osób widać niezbyt
    > przychylny ton wobec pracowników infolinii. Może niektórym wydaje się, że za
    > słuchawką siedzi jakiś dyrektor albo co najmniej wysoki kierownik którego
    > można zmieszać z błotem za brak zasięgu czy różne błędy techniczne lub

    Ale to się niestety tyczy nie tylko infolinii... Ludzie którzy wyżywają się
    na pracowniku po drugiej stronie kabla, będą też się wyżywali na kasjerce
    w Tesco, na pracowniku w banku który nie może złamać procedur. Po prostu
    taki typ ludzi, lubią mieć nad kimś władzę i go mieszać z błotem :-/

    > fakturowe. Rzeczywistość jest jednak taka, że z reguły siedzi tam młody
    > człowiek, dla którego jest to pierwsza praca i jest on na początku swojej
    > kariery zawodowej. Nie jest to robot służący do wysłuchiwania rozkazów ani

    BTW, ostatnio odniosłem wrażenie że dzwoni do mnie robot z Orange :) Jakaś
    pani mówiła powoli każde słowo, wypowiedź była zupełnie pozbawiona
    intonacji... Nie zapytałem "czy jest pani syntezatorem mowy" tylko dlatego
    że mogłem odnieść mylne wrażenie i komuś sprawić przykrość. Nie wiem, może
    zatrudnili niemowę z syntezatorem mowy w ramach jakiegoś wspomagania
    niepełnosprawnych?

    > zbierania jebów tylko zwykły normalny człowiek - tacy jak Wasi znajomi czy
    > może Wasze dzieci. Zanim więc zadzwonicie po raz kolejny na infolinię
    > chciałbym żebyście poznali jak wygląda taka praca od kuchni

    Generalnie to każdy wyżywający się powinien pomyśleć jak się czuje ta druga
    osoba. Ja jak dzwoni do mnie ktoś z ofertą która mnie nie interesuje to po
    prostu odmawiam i dziękuję za rozmowę - a są tacy którzy odbierają to jako
    osobisty atak i chcą zmiażdżyć "przeciwnika" lub bawią się próbując
    wyprowadzić go z równowagi.

    > 4. Sprzedaż - limity ustalone na 150% możliwości przeciętnego konsultanta
    > (np 105 usług dodatkowych miesięcznie). Do tego usługi muszą zwiększać
    > opłatę jaką klient będzie wnosił do sieci więc na każdym koncie są specjalne
    > kampanie. Kampanie są na przekór temu co się dzieje na koncie. Przykład:

    To akurat dość oczywiste ;) Często do mnie dzwonią z propozycją zmiany abo
    na wyższy, bo obecny przekraczam (średnia z 6 miesięcy) a w wyższym jest 2x
    więcej minut. A wtedy ja proszę by sprawdzili ilość skumulowanych minut
    które mam do wykorzystania i skonfrontowali to z faktem że przekroczenie abo
    wynika tylko i wyłącznie z roamingów ;)

    > I to wszystko w najlepiej w 4 minuty :) przy ciągłej kolejce klientów na
    > linii i 40 minutach przerwy.
    >
    > Do tego dochodzi praca na zmiany czyli na przykład pt, sb, nd i pn na 7 rano
    > a wtorek i środa na 16:00 i w efekcie po 22:00 to już nie wiem co mówi
    > klient bo organizm przyzwyczajony że już trza iść spać.

    Bo widzisz, trzeba było zostać idealnym klientem obecnych polityków czyli
    kasjerką w Tesco. Jej nie wolno nakazać pracy w święta, Tobie jak
    najbardziej...

    > Przez pierwsze 3 miesiące pracy w Erze schudłem 6kg. W pracy gadka w kolko o

    Hmm, pierwszy pozytyw dla niektórych ;)

    > wskaźnikach i sprzedaży i czemu tak mało - skoro Krzysiek robi 2 razy tyle
    > to Ty też możesz tylko Ci się nie chce. Człowiek wraca do domu i cały czas
    > żyje robotą i wskaźnikami (bo ma sprzedawać 6 usług na dzień a dziś poszły
    > tylko dwie i do tego posrał się czas rozmów albo klienci pojechali w
    > ankietach)

    Bo w tej pracy jest tylko jeden cel - w końcu stać się tym który ochrzania
    podwładnych, potem tym ochrzaniającym ochrzaniających itd.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: