  • Data: 2015-04-08 18:06:54
    Temat: Re: Jak wyciszyc notebooka?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    666 wrote:

    > No qr..ca mnie już dopada od wycia wiertarki dentystycznej, znaczy
    > wentylatora, przełazi to przez dwoje drzwi po całej chałupie, mam ochotę
    > podstawić naczynie z ciekłym azotem :-/
    > Działają te podkładki chłodzące, czy jedynie dokładają swój własny hałas?
    > A jeśli, to jakie lepsze?

    Na początek odkurz radiator!
    Można to zrobić nawet bez otwierania obudowy. Ja to robię przysysając
    końcówkę odkurzacza do kratki wylotowej.
    Drugi stopień do rozkręcenie obudowy o porządne odkurzenie.
    Trzeci stopień do wymiana starej wyschniętej pasty termoprzewodzącej na
    CPU i GPU.
    Czwarty stopień to wymiana na stacjonarkę i dużymi, ale za to wolnymi
    wentylatorami, lub wręcz jakiś komputer chłodzony całkowicie pasywnie.