  • Data: 2009-11-06 10:15:55
    Temat: Re: Jak "wy lutować" fabrycznie wmontowanego scalaka?
    Od: bobofrut <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Komputery oddali do utylizacji, firma przywiozła do tego celu ogromny
    "kosz" na ten "złom". Co do scalaczków, to są na niektórych kartach
    bardzo przydatne układy z ATmel'a jak również szereg rezystorów,
    tranzystorów i innych podobnych układów, które są dla mnie bardzo
    przydatne do moich prac hobbystycznych.