  • 11. Data: 2011-05-10 16:45:29
    Temat: Re: Jak w praktyce spisuj? sie kaski typu "multi"?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.05.2011 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:

    > Korzystając z okazji zapytam osoby biegłe w procedurach prawnych: czy mam
    > szansę poznać jakoś bliższe szczegóły tej sprawy? Napisałem kiedyś jakiś
    > wniosek o odszkodowanie, żeby sąd przy okazji to uznał (wniosek adhezyjny,
    > czy jakoś tak), ale kompletnie nie wiem, co dalej. Chętnie napisałbym jakieś
    > pismo do sądu z pytaniem, czemu moich rzeczy nie ma na liście dowodów i
    > czemu jeszcze nie zasądzili mi odszkodowania.

    Możesz wnieść do sądu "oświadczenie o zamiarze działania w charakterze
    oskarżyciela posiłkowego". Jeśli sąd się zgodzi to otrzymasz dostęp do
    całej papierologii.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2011-05-10 17:31:54
    Temat: Re: Jak w praktyce spisują się kaski typu "multi"?
    Od: r...@p...onet.pl

    > Dnia Sun, 8 May 2011 15:54:06 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Nie wymyślono jeszcze tak skontruowanego szczękowca, który umożliwiałby

    > wygodną i bezpieczną jazdę z otwartą przyłbicą (tak wiem, że bodajże

    > Shark (?) coś takiego oferuje - jednakze ja po obejrzeniu tego

    > rozwiązania nie zdecydowałem się na jego kupno), a po jej zamknięciu

    > oferowałby komfort integrala. Niestety.

    Ja zdecydowalem sie na kupno i jestem bardzo zadowolony. Wczesniej zawsze
    uzywalem HJC - ostatnio FG14. Shark Evoline series 2 jest o niebo cichszy,
    wygodniejszy i lepiej wykonany no i dodatkowo ma blende. Dwa minusy to baaaardzo
    duza waga, ktora mi nie przeszkadza oraz praktycznie niemozliwe zamkniecie
    podczas jazdy (otworzyc sie da).

    Remo