  • 11. Data: 2012-10-10 16:22:02
    Temat: Re: Jak usunąć dane z komórki?
    Od: krzak <m...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 14:58:27 UTC+2 użytkownik JA napisał:

    > Ładowanie nie jest mocną stroną tej komórki,
    >
    > więc nie wiem czy bateria wytrzyma formatowanie.

    A nie możesz mieć cały czas podłączonej jej do ładowarki?

  • 12. Data: 2012-10-10 16:23:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 14:58:07 +0200, JA napisał(a):

    > Ładowanie nie jest mocną stroną tej komórki,
    > więc nie wiem czy bateria wytrzyma formatowanie.

    Formatowanie jak formatowanie, powstaje pytanie czy wytrzyma włożenie do
    napędu dyskietek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2012-10-10 16:49:10
    Od: "JA" <J...@...pl>

    > krzak:
    > A nie możesz mieć cały czas podłączonej jej do ładowarki?
    Mogę. Co prawda połączenie z ładowarką się przerywa,
    ale chyba to będzie lepsze niż rozładowanie się baterii.

    > Waldek Godel:
    > Formatowanie jak formatowanie, powstaje pytanie czy
    > wytrzyma włożenie do napędu dyskietek.
    ???

  • 14. Data: 2012-10-10 17:14:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 16:49:10 +0200, JA napisał(a):

    > ???

    !!!

  • 15. Data: 2012-10-10 18:46:44
    Od: "JA" <J...@...pl>

    > !!!

    Tośmy pogadali.
    A właściwie to co to miało być? Żart? No to kompletnie
    nie znam się na żartach, przynajmniej na Twoich.

  • 16. Data: 2012-10-10 18:58:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 18:46:44 +0200, JA napisał(a):

    > Tośmy pogadali.
    > A właściwie to co to miało być? Żart? No to kompletnie
    > nie znam się na żartach, przynajmniej na Twoich.

    Trudno, nikt nie jest doskonały.
    A to formatowanie samo z siebie się nie zrobi, musisz do jakiegoś napędu
    wcisnąć, nie wiem czy bateria to przezyje.

  • 17. Data: 2012-10-10 19:39:26
    Od: "JA" <J...@...pl>

    i dalej:

    Jak mam włożyć komórkę do napędu dyskietek i spowodować
    sformatowanie?
    Rozumiem, że "rozwijasz" metodę równoczesnego naciśnięcia
    4 klawiszy.
    Co wobec tego robi podanie z klawiatury *#7370# - to nie jest
    formatowanie?

    Znam Twoje wcześniejsze wypowiedzi, nie tylko na tej grupie
    i pamiętam, że byłeś konkretny. Co się stało? Czy to naprawdę Ty?

  • 18. Data: 2012-10-10 20:40:33
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 10/10/2012 17:58, Waldek Godel wrote:

    > Trudno, nikt nie jest doskonały.
    > A to formatowanie samo z siebie się nie zrobi, musisz do jakiegoś napędu
    > wcisnąć, nie wiem czy bateria to przezyje.

    Też jestem ciekawy, rozwiń ten żart.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 19. Data: 2012-10-10 21:00:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 19:40:33 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > Też jestem ciekawy, rozwiń ten żart.

    To nie jest żart. Jak sobie inaczej wyobrażasz formatowanie?

  • 20. Data: 2012-10-10 21:03:36
    Od: "JA" <J...@...pl>