  • Data: 2012-10-10 14:01:49
    Temat: Re: Jak usunąć dane z komórki?
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA nabazgrał(a):

    > Nie ma czegoś takiego ani w komórce, ani w opisie.
    > Przynajmniej ja nie widzę. :-(

    a moze to :

    TWARDE FORMATOWANIE
    Formatowanie wykonuje się poprzez równoczesne naciśnięcie 4 klawiszy:
    WŁĄCZNIK/WYŁĄCZNIK TELEFONU + ZIELONA SŁUCHAWKA + KLAWISZ "3" + KLAWISZ "*".
    Potem telefon powinien zapytać nas o PIN (przyciski trzymamy do momentu
    poproszenia nas telefonu). Formatowanie trwa kilka minut.
    Formatowanie MUSI odbywać się na wpełni naładowanej baterii!!! Kiedy telefon
    rozładuje się w trakcie formatowania możemy go jedynie pakować do serwisu.