  • Data: 2010-01-22 14:29:04
    Temat: Re: Jak transferować duże pliki poprzez WWW ?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:

    > Hmmm do przemyślenia... W linku, który poałeś nie piszą jawnie, że to o
    > czym wspominałem jest do wykonania. Testowałeś upload np. pliku 15MB
    > jeśli PHP ma ograniczenie załóżmy do 10MB? Skąd uploader "wie" jakie
    > ograniczenie jest po drugiej stronie kabla? Ta wartość byłaby mu
    > potrzebna do segmentacji pliku.

    Nie, nie bawiłem się tym, niedawno przypadkowo znalazłem. Tak na oko
    widzę jedną wadę, że niepotrzebnie gość pchał się na początku w WCF i
    wyszła z tego kobyła.
    Uploader nie wie nic na temat ograniczeń serwera - ustawiasz wielkość
    chunku na serwerze w konfiguracji uploadera "ręcznie". Ustawisz 1MB to
    pójdzie wszędzie :-)
    Oczywiście problemem w stosunku do większości innych uploaderów jest
    konieczność wrzucenia specjalnego akceptora po stronie serwera, który
    umie poskładać plik do kupy z kawałków, slfileupload ma gotowce do
    wykorzystania również w PHP.

    artur