eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak to w polskich serwisach manipuluje sie komentarzami - RangeRover › Re: Jak to w polskich serwisach manipuluje sie komentarzami - RangeRover
  • Data: 2010-11-03 00:37:36
    Temat: Re: Jak to w polskich serwisach manipuluje sie komentarzami - RangeRover
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:
> [...]
    .html

    > to masz problem, bo komentarz wciąż tam jest.

    teraz widze - ale poprzedni komentarz zawieral dodatkowo opis autora i
    nie bylo tytulu artykulu. Wiec obecny zostal dopiero co dolozony (jest
    data z wczoraj ale nie ma juz godziny)

    > A materiał jest taki sobie, kupa ogólników które nic nie mówią.
    > Zgaśnięcie przy bardzo przepisowej jeździe 200 na godzinę mogło być
    > spowodowane cudownej jakości polskim paliwem, więc ze zdarzeń faktycznie
    > opisanych w materiale było pęknięcie rury intercoolera.
    > Nawet to zablokowanie zamków z dzieckiem - skoro go późnie kilku ludzi
    > uspokoiło i zdołał otworzyć auto, to jest prawdopodobieństwo, że to była
    > jego wina.

    To auto ma 3 lata (moj Pikus tez - nawet odbieralem go w tym samym dniu
    co ten gosc, czyli 29.11.2007) - z tym, ze ja nie mialem zadnej usterki,
    gosc cala kartke A4 z dwoch stron zapisana (ja wydalem 1/10 tego co
    wlasciciel tego RR i nie boje sie wsiasc i jechac 4tys km na wakacje).

    W artykule padlo zdanie (nie wiem, czy do konca prawdziwe): "najwiekszy
    dystans przejechany bezawaryjnie przez ten samochod to 91km"
    oraz odpowiedz dilera "samochod nie jest nadwyraz awaryjny" (chodzi o
    sens wypowiedzi).

    > Zresztą nie darmo trzy minuty zastanowienia mówią, że Range Rover to auto
    > dla idiotów - jak ktoś potrzebuje reprezentacyjny samochód, to niech sobie
    > kupi S-klasse albo bumę siódemkę - tańsze, przestronniejsze i bardziej
    > komfortowe.

    Co do przestronnosci to nie wiem - co prawda porownuje do Discovery3 -
    bo z takim moge porownac namacalnie - ale wydaje mi sie, ze jest tam az
    nadto miejsca (RR ma chyba te same rozmiary co Disco).

    > Na długie trasy - to samo
    > W teren - Discovery sprawdzi się lepiej, zresztą po oponach wyraźnie widać,
    > że teren to on może widział na folderze.

    Discovery3 mogles kupic na 17" felgach
    W Discovery4 masz juz jedynie opcje min 18" (przy srednicy kol jak
    poprzednio - czyli producent celowo zmniejszyl wysokosc profilu opony
    kierujac ten model dla ludzi szukajacych bardziej suva niz auta w teren)
    W RR jako bardziej reprezentacyjnym niz zwykłe LR (np.Dicovery) ta
    tendencja jest pewnie jeszcze wieksza.

    --
    pozdr
    Adam (AL)