  • Data: 2013-01-01 16:04:40
    Temat: Re: Jak to jest z wbudowana grafiką?
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-01 02:57, Padre pisze:

    > Na allegro są rozdzielacze DVI na dwa monitory do kart ATI, nie zależy
    > mi na pracy jednocześnie na dwóch monitorach tylko żeby na komputerze
    > były dwa systemy i każdy żeby miał swój domyślny monitor, czy DVI
    > obsługuje dwa monitory czy dotyczy to tylko konkretnych kart?

    Chyba pomyliło Ci się DVI z DMS59/60 jakie były stosowane w
    niskoprofilowych kartach, zwłaszcza z Abrandów IBM/HP/Dell itp.
    Mimo podobnej wymiarowo wtyczki to zupełnie różne kable! Spójrz choćby
    na układ pinów - jest pełny, bez typowego dla DVI płaskiego styku.

    > Widzę w sprzedaży za grosze karty Ati z wyjściem DVI i HDMI, doczytałem,
    > że do HDMI można podłączyć monitor DVI przez przelotkę, tylko czy ta
    > karta nie każe mi odłączyć jednego monitora?

    Nie każe. Ma dwa RAMDACi i jak najbardziej obsługuje pracę dwumonitorową
    jako osobne desktopy lub klonowanie.

    > Mam ograniczone pole manewru bo karta musi być Low Profile i mam w
    > komputerze tylko jedno gniazdo PCI-E

    Przyjrzyj się jeszcze raz tej karcie - większość niskoprofilowych to są
    albo karty z DMS59 i odpowiednim kablem na 2x DSUB albo 2x DVI, albo też
    karty z typowym DVI + dsub na kablu poza obrysem PCB.

    --
    /MB