  • Data: 2009-02-18 11:01:57
    Temat: Re: Jak to jest z tymi R1- kami ?
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WIADRO pisze:
    > znajdź mi erjedynkę niebitą i nieklepaną na rynku, gdzie problemem
    > będzie tylko wyskakująca dwójka
    > to będę mówił do ciebie "BOSKI"

    Uogolniasz Wacpan ;)

    > wracając do pytania tak, jeden model erjedynki mial problem z
    > wodzikami od biegu 2 i bardzo szybko sie zużywała (co powodowało
    > miedzy innymi wylatywanie biegu drugiego)- przy nieprawidłowej
    > eksploatacji- co kurwa można smiało powiedzieć że 1 maks 2
    > zaśniedziałe precle mają jeszcze sprawne dresodupy , reszta to
    > drewniaki wyprzedzające wszystko co na drodze spotkali łącznie z
    > dziewictwami ich rodzicielek
    > :)
    >
    > --
    > wiadro

    Jezdze druga R1'03 i ZADNYCH najmniejszych problemow ze skrzynia nie
    mialem, jedyna mechanika to wymiana alternatora bo te akurat lubia sie
    sypac ale to drobnostka. Zalezy jaki egzemplarz moto masz na oku, z jaka
    historia i od kogo :) Jesli kupujesz moto od napalonego malotala
    "stuntera", prawdopodobienstwo kupienia zarznietej padaki z wylatana
    dwojka i/lub zakatowanym sprzeglem rosnie. Wysoko.

    Ogolnie w kazdym modelu da sie znalezc typowe usterki, zwlaszcza jesli
    jest to nowsza wersja poprzedniego a te zawsze maja jakies wady i/lub
    niedociagniecia. Gwarancji ze cos sie nie spsuje w przyszlosci NIKT Ci
    nie da. Chyba ze kupujesz nowy z salonu a i tu potrafi byc pod gorke
    niekiedy.

    Natomiast organoleptycznie da sie sprawdzic czy dwojka jest zakatowana
    ale jesli ciagnie resztkami sil to poznasz rowniez ale chyba ze
    rozbierzesz pol silnika, tyle ze wtedy to juz lepiej wymienic niz
    skladac z powrotem. Wydatek za taka robote 1000zl minimum plus
    skrzynia/ew tylko drugi bieg (trzeba wyjac silnik, rozlozyc, wymienic,
    zlozyc, zamontowac). I zeby to jeszcze wszystko dobrze gralo.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)