  • Data: 2014-01-13 12:51:35
    Temat: Re: Jak to jest z tymi NASami
    Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    T->Dnia 2014-01-13 11:46:13 niejaki Krzysztof Duchnowski napisał:

    > No to podaj jakiego tego NAS'a masz skoro piszesz, ze ci dobrze działa i
    > bez zacięć.
    > Bo o to pytał autor wątku.

    aa to ja tez coś napisze

    miałem nas-200 linksysa - działał - nie ciął
    zmieniłem na readynas duo netgear-a - działa - nie tnie

    sieć setka przez powerlinka odbiornik to albo malinka z openelec albo
    blurej lg-590 z siecią oczywiście

    puszczałem tą samą konfigurację przez wifi - tnie się

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl