-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
Date: Sun, 20 Feb 2011 00:37:48 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <ijpk8d$bg4$1@inews.gazeta.pl>
References: <ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl>
<d...@k...googlegroups.com>
<ijoto8$6er$1@news.vectranet.pl>
<3...@o...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 088156127238.stk.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1298158669 11780 88.156.127.238 (19 Feb 2011 23:37:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Feb 2011 23:37:49 +0000 (UTC)
X-User: alstd2
In-Reply-To: <3...@o...googlegroups.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351379
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-19 23:50, Mateusz pisze:
> On 19 Lut, 18:13, Krzysztof 45<m...@v...pl> wrote:
>
>> A w czym problem nie wy czaj c tempomatu doda gazu, zwi kszy
>> pr dko , a potem noga z gazu?
>> Tempomat sam wr ci do zadanej pr dko ci po zdj ciu nogi z gazu.
>> Oczywi cie m wi o sytuacji, gdzie nie trzeba redukowa bieg w.
>> Taka sama sytuacja jest przy wyprzedzaniu.
>
> Wiesz, gdybym tak mógł jeszcze coś takiego zrobić... Jeździłem
> nissanem maximą (z manualem) z pierwszej generacji - przy akcji typu
> dodanie gazu albo hamowanie (to drugie raczej uzasadnione) tempomat po
> prostu się wyłączał. Myślałem, że jest to standardowa procedura...
tepomat sie wylaczy, gdy nacisniesz pedal sprzegla lub hamulca, badz
.... wylaczysz go swiadomie na manetce :)
Nie spotkalem sie z tempomatem, ktory by sie wylaczal po nacisnieciu
pedalu gazu(*). Ale nie twierdze, ze takich nie ma.
(*)Inna sprawa jak wlaczysz tempomat w tryb limitera predkosci (nie
kazdy tempomat ma taka funkcje) - wowczas w sytuacjach awaryjnych masz
pod pedalem gazu dod. przelacznik (kick down). Wdusisz pedal gazu na
maksa (np. w sytuacjach awaryjnych) i ten tryb tempomatu (limiter) sie
wylacza.
--
pozdr
Adam (AL)
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.11 02:58 newsy_gazeta
- 20.02.11 11:00 Kuba \(aka cita\)
- 20.02.11 11:02 Kuba \(aka cita\)
- 20.02.11 11:05 Kuba \(aka cita\)
- 20.02.11 11:08 Kuba \(aka cita\)
- 20.02.11 11:48 Tomasz Pyra
- 20.02.11 11:49 J.F.
- 20.02.11 12:24 Kuba \(aka cita\)
- 20.02.11 12:27 Kuba \(aka cita\)
- 20.02.11 13:04 Tomasz Pyra
- 20.02.11 13:39 AL
- 20.02.11 13:46 Kuba \(aka cita\)
- 20.02.11 13:54 AL
- 20.02.11 14:13 Tomasz Pyra
- 20.02.11 14:58 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=