eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju przed jazdą?Re: Jak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju przed jazdą?
  • Data: 2010-03-04 13:04:45
    Temat: Re: Jak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju przed jazdą?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 13:49, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > To jest do prosta kalkulacja - przez godzink czy dwie jazdy sprz t
    > dostanie tak w dup , jak przez par adnych kakaem w. A i cz owiek
    > spi ty i odwyk y, asfalt usyfiony i jeszcze bardziej dziurawy,
    > puszkarze te skorzy do niepami tania o jedno ladach, opony si wolno
    > rozgrzewaj , a do tego jeszcze zimnem pizga. Te swego czasu sezon
    > ko czy em jako jeden z ostatnich*, a zaczyna em jako jeden z
    > pierwszych, ale po jakim czasie cz owiek dochodzi do wniosku, e
    > je dzi to si dla przyjemno ci, a nie dla sportu, na przek r
    > wszystkiemu.

    No u mnie to jest też prosta kalkulacja - wstać rano 40 minut później,
    pojechać bez stresu do roboty vs. wstać 40 minut wcześniej, pojechać
    do roboty i przez 30 minut szukać miejsca gdzie by stanąć. A co do
    puszkarzy - o dziwo na początku lutego byli bardziej kulturalni,
    zauważali i miejsce w korku robili...

    > Wygl d motocykli z UKeja wiadczy e te preparaty to albo kijowo
    > dzia aj , albo nawet tam ma o komu chce si je stosowa . Tak naprawd
    > to du o by da o po takiej solnej przeja d ce zwyczajne umycie
    > motocykla, ale komu by si tak chcai o?

    Powiedz mojemu Zygzakowi, że jest cały pordzewiały i zaśniedziały bo
    jest z UK, a może on nie wie, że w UK był? Ja tam myję, za tę pare
    zyla opłukać moto z tego syfu który przelazł z drogi to nie problem.

    --
    Artur
    ZZR 1200