eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju przed jazdą?Re: Jak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju przed jazdą?
  • Data: 2010-03-04 14:01:44
    Temat: Re: Jak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju przed jazdą?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 04 Mar 2010 14:33:30 +0100, Kefir <k...@r...pl> wrote:

    [...]

    > Moze kiedys dowiesz sie jaka jest roznica pomiedzy brudem a sola obficie
    > sypana tej zimy na drogi.

    No, ja świetnie wiem, bo od jeżdżenia w zimę mój motocykl w sporo miejsc
    pordzewiał.
    Ale go umyłem i wyszorowałem i już jest OK. (Poza tym teraz kupiłem sobie
    na
    allegro taki spryskiwacz do roślin ze zbiornikiem 5 l i mogę po jeździe
    pójść do
    garażu i spłukać cały ten syf z motocykla, niezły patent z advridera :-)))

    > Chyba ze lubisz sobie pogrzebac w lozyskach lub elektryce tak z 2 kkm od
    > domuw czasie wakacyjnego wyjazdu, wtedy smialo dworuj sobie z tego co
    > napisalem.

    Ależ ja rozumiem że jeżeli ktoś ma tylko jeden motocykl to może go trzymać
    tylko na jeżdżenie w ładną pogodę i na wakacyjne wyjazdy. Rozwiązaniem
    problemu jest
    oczywiście tzw. "winter hack", czyli motocykl dedykowany do rdzewienia na
    zimę. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650