  • Data: 2014-07-05 20:06:38
    Temat: Re: Jak to jest z radarami?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:lp6lsa$sk7$1@node2.news.atman.pl...
    > No to cwaniaczku powiedz jakie jest tu ograniczenie?
    > http://tiny.pl/q82fx

    Skąd mam wiedzieć jakie, skoro nie ma dla mnie znaku na obrazku...

    > Drugi stał na ekspresówce kompletnie od czapy - Artur Maśląg dowodził, że
    > ślady gum na lewym pasie znacząco podnoszą bezpieczeństwo, a każdy
    > powinien wiedzieć jakie tam jest ograniczenie, co wybitnie ułatwiają znaki
    > występujące jedynie po lewej jezdni (i nie obowiązujące)... bo będące
    > powtórzeniami dla jezdni "serwisowej".

    Ale co kogo obchodzi co jeden Artur ma do powiedzenia?
    Bogiem jakimś jest? Wyrocznią świętą?

    > Bite me - ja już wiem, że nawet jak patrze na znaki, to niekoniecznie
    > muszą one oznaczać to co się wydaje. Więc sorry - nie zakazu jazdy 50@70 -
    > podobnie jak w zasadzie "nie widzę nie jadę", tak tu nie jestem pewny jadę
    > 50.

    Nie dziw się jednak, że skoro jedziesz jak skończona ciota to
    będą do Ciebie a nie do nikogo innego mieć pretensje za
    jazdę jak skończona ciota 50 na 70.