  • 11. Data: 2015-01-19 22:33:24
    Temat: Re: Jak teraz jest z simlockami?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2015 22:28:32 +0100, Jeffrey napisał(a):

    > co ty nie powiesz, mam nokię n73 z simlockiem tmobile

    Chyba ERY - w 2007 nie było jeszcze T-Mobile Polska :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 12. Data: 2015-01-19 22:38:21
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 19 Jan 2015 22:28:32 +0100, "Jeffrey"
    <s...@w...onet.pl> wrote:

    >co ty nie powiesz, mam nokię n73 z simlockiem tmobile

    Od stycznia 2009r Era przestała zakładać simlocki na swoje telefony.
    Nokia N73 to telefon który miał premierę w 2006 roku. Nie wiem kiedy
    kupiłeś ale jak przed styczniem 2009r to miała na pewno simlocka, ale
    to oczywiste. Nawet trochę po tej dacie mogło tak być jak zalegały
    jakieś zapasy magazynowe.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-01-20 19:13:04
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    P.B. wrote:

    > Chyba ERY - w 2007 nie było jeszcze T-Mobile Polska :)

    ok ERA - nie pamiętam w którym roku go kupiłem ale w miarę na początku
    w taryfach biznesowych
    najgorzej że nie wiadomo jak ten simlock teraz zdjąć

  • 14. Data: 2015-01-21 14:53:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jeffrey" napisał w wiadomości
    P.B. wrote:

    >ok ERA - nie pamiętam w którym roku go kupiłem ale w miarę na
    >początku w taryfach biznesowych
    >najgorzej że nie wiadomo jak ten simlock teraz zdjąć

    A probowales w salonie t-mobile ?

    Kiedys mi zdjeli, oczywiscie chcieli jakis papierow itp, ale im
    powiedzialem zeby sie nie wyglupiali i pomoglo :-)

    J.

  • 15. Data: 2015-01-21 16:49:50
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > A probowales w salonie t-mobile ?
    >
    > Kiedys mi zdjeli, oczywiscie chcieli jakis papierow itp, ale im
    > powiedzialem zeby sie nie wyglupiali i pomoglo :-)
    >
    > J.

    no w sumie tak inteligentny nie byłem :) bo gdzieś te papiery w
    księgowości są, tylko kto je znajdzie
    ale spróbuję bo w końcu kto mi założył tego simloka jak nie oni