    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
    Date: Thu, 28 Mar 2013 20:21:38 -0500
    <1allo2ap8v3ah$.cqrrkfzal3o.dlg@40tude.net> <khbjfg$lnv$1@dont-email.me>
    <51398b06$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <khg6gi$m6n$1@dont-email.me> <513ba48f$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <bz5jjtbw64lt.m3g50l7iyez4$.dlg@40tude.net>
    <513bb65f$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <9ybvmpah06tr.2g1hlshvpav1$.dlg@40tude.net>
    <513cd872$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <plsah27u1k48$.4sx59e3rokb2.dlg@40tude.net>
    <513ce2eb$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <1aqr89mqsrn53.xp1ggnfqtabm$.dlg@40tude.net>
    <513cf596$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <1d544k41yxn2f.aqk1c0ebw099$.dlg@40tude.net>
    <513d16c8$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <13niewdx9qobu$.18s1u57s3ebhn.dlg@40tude.net>
    <513d8447$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <513e05e6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl> <khl75q$uel$1@dont-email.me>
    <513e2ac0$1$1219$65785112@news.neostrada.pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:513e2ac0$1$1219$65785112@news.neostrada.pl...

    > No właśnie o tym pisałem, że strasznie was rżną.
    > U nas w takiej sytuacji rachunek wzrośnie o niespełna 40%
    > (przy wyższym abonamencie odpowiednio mniej).
    > 3-4 razy, mówisz, większy? Co za neokolonialna dzicz...

    To zależy od punktu odniesienia: wolę mieć w abonamencie
    1400 minut i płacić więcej niż Ty za ich przekroczenie bo za
    abonament płacę dużo mniej niż płacisz Ty, nawet uwzględniając
    fakt że zapłacisz tylko 40% za przekroczenie limitu.
    W starych, limitowanych planach z tych 1400 minut limitu
    dodatkowo niewykorzystane minuty przechodziły na następny
    miesiąc, więc mogłeś kumulować stan limitu na takie "wypadowe"
    miesiące gdzie potrzebowałeś dużo więcej niż zwykle pogadać.
    Ale to już historia - dziś używam nielimitowanych abonamentów
    jeśli chodzi o smsy, mmsy i rozmowy.