  • 11. Data: 2010-07-05 18:46:46
    Temat: Re: Jak takie zdjęcie wyszło
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-07-2010 o 17:23:21 Maseł <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czyli blysk "na druga kurtyne" migawki

    Musze zrobić update firmware swojej Noki, bo obecny nie pozwala na
    sterowanie migawką.. ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-07-05 19:19:35
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-07-05 20:46, Piotr M wrote:
    > Musze zrobić update firmware swojej Noki, bo obecny nie pozwala na
    > sterowanie migawką.. ;P

    Uwierz mi, ze migawka tam jest - elektroniczna, ale zawsze. Co wiecej -
    w exifie zdjecia wyczytasz, jak dlugo byla otwarta...

    Pozdro

    Maseł

  • 13. Data: 2010-07-06 10:25:05
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał Musze zrobić update firmware swojej
    > Noki, bo obecny nie pozwala na
    > sterowanie migawką.. ;P

    Tylko żebyś czasami nie uwierzył, że te zdjęcia były robione komórką, więc nie
    oczekuj zbyt wiele po swojej.

  • 14. Data: 2010-07-06 14:13:39
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-07-06 12:25, Tomek wrote:
    > Tylko żebyś czasami nie uwierzył, że te zdjęcia były robione komórką,
    > więc nie oczekuj zbyt wiele po swojej.

    Facet nie dosc, ze sie chwile po pierwszym babolu poprawil, to jeszcze w
    ostatnim poscie smajlejsa dal - mysle, ze nie pomysli, ze to bylo
    zrobione komorka....

    Pozdro

    Maseł

  • 15. Data: 2010-07-13 12:11:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    Slavekk pisze:

> [...]
    > Zmieniasz zoom - się one rozmazują "perspektywicznie"
    > Na koniec operacji błyska lampa i "zamraża" sylwetki z pierwszego planu

    dokladnie tak -
    - blysk na druga kurtyne lub inaczej SlowSync w funkcjach aparatu
    - inny efekt uzyska sie przy zmianie zoom na wiekszy a inny na mniejszy
    - warto poprobowac - efekty czasami sa szokujace :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)