  • Data: 2011-03-30 12:15:13
    Temat: Re: Jak sprzedawać motocykl?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Dysiek <b...@b...pl> wrote:

    > Na pewno, ale sprawe masz wygrana. Ja tam wiem, ze depozytu nikomu nie
    > zostawie jak bede chcial kupowac moto.

    Ja zostawiłem. Najpierw spotkaliśmy się i obejrzałem motorek, potem przelałem
    kasę, podjechałem drugi raz, przejechałem się i wziąłem. Umowa (ustna - wiem
    że to źle ale trafiłem na uczciwego) była taka że jak mi się nie spodoba albo
    coś będzie nie tak to po prostu koleś przeleje mi kasę z powrotem.

    Jak kupujący jest zdecydowany na kupno a nie na marudzenie to nie będzie miał
    z tym problemu.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++