  • 11. Data: 2011-02-17 13:58:24
    Temat: Re: Jak sprawdzic swiece zarowe?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ijgvbr$mg8$1@news.onet.pl...

    > A co ma przejście na świecy do jej sprawności ?
    > Świeca ma przejście, ale może nie grzać jej końcówka, tylko może być
    > przekręcona i grzać się przy samym korpusie ... i co Ci wtedy z tego że
    > jest na niej przejście ??

    Pisałem przecież że moj sposób jest dobry w WIĘKSZOŚCI przypadków.Wiedziałem
    że znajdzie sie zaraz mądry który powie że może byc inaczej. Dlatego
    dopisałem też o zwarciu. I Ty piszesz to samo.

    > Świece żarowe najlepiej sprawdza się po wykręceniu.

    To napewno. Samo wykręcanie może powodowac wiele problemów Dlatego najlepiej
    diagnozować najczęstsze przyadki i jak dalej auto nie chodzi jak należy iść
    głębiej.