  • Data: 2011-11-13 21:42:08
    Temat: Re: Jak sprawdzic klime w zime?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-13 21:30, ptoki pisze:
    > OK. To testowalem i szyba szybko sie osuszyla ale nie wiem na ile to
    > "szybko" jest bardziej nominalnie niz jako-tako.
    Różnica tak jak Ci napisano jest b. wyraźna, z klimą zabiera to
    dosłownie kilka sekund. Zawsze możesz podjechać do warsztatu żeby
    sprawdzili ciśnienie czynnika. Na Twoim miejscu bym się jednak teraz tym
    nie martwił (chyba że dopiero kupujesz i chcesz wiedzieć czy działa).
    Jeśli kupujesz, to warsztat. Naprawa klimy zwłaszcza w starszym aucie
    jest kosztowna. Jeśli już kupiłeś to poczekaj do wiosny. Jakbyś napisał
    jakie auto, to może ktoś podpowie jakąś sztuczkę.

    A tak poza tym, to jeśli auto świeżo kupiłeś to tak czy siak wizyta
    "kontrolna" żeby ilość czynnika sprawdzili, odgrzybili i wymienili filtr
    kabinowy na wiosnę w zasadzie niezbędna.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: